بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت؛

جذب ۲۴هزار میلیارد ریال منابع مالی جدید

میانگین بازدهی ماهیانه صندوق‌های با درآمد ثابت در یک ماه منتهی به ۱۱ آذرماه سال جاری به ۱.۹ درصد رسیده است. این بازدهی در هفته‌های قبل به ۱.۲ درصد نیز رسیده بود که به دلیل کاهش بازدهی بازار سرمایه بود.
کد خبر : ۲۳۲۲۶۲

جذب ۲۴هزار میلیارد ریال منابع مالی جدید

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت پرداخته‌شده است.

ازجمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق‌ها، بازدهی ماهیانه و بازدهی یک‌ساله آن‌ها اشاره کرد.

بیشترین بازدهی سالیانه نیز مربوط به ۳ صندوق گنجینه الماس بیمه دی، گنجینه الماس پایدار و توسعه سرمایه نیکی با ۸۲.۲، ۶۶.۳ و ۶۳.۸ درصد بازدهی بوده است.

ارزش کل صندوق‌های با درآمد ثابت در پایان روز سه‌شنبه ۱۱ آذرماه سال جاری به ۲۶۴ هزار و ۵۱۸ میلیارد تومان رسید.

در هفته گذشته شاهد جذب بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان منابع مالی جدید در قالب صدور واحد‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های با درآمد ثابت بوده‌ایم.

پس از ارائه جدول زیر که بر اساس میزان بازدهی سالیانه صندوق‌های درآمد ثابت ارائه‌شده، موارد اصلی به‌صورت جداگانه توضیح داده‌شده است:

جذب ۲۴هزار میلیارد ریال منابع مالی جدیدجذب ۲۴هزار میلیارد ریال منابع مالی جدیدجذب ۲۴هزار میلیارد ریال منابع مالی جدیدجذب ۲۴هزار میلیارد ریال منابع مالی جدید

 ارزش کل صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه سال جاری به ۲۶۴ هزار و ۵۱۸ میلیارد تومان رسیده است. صندوق گنجینه زرین شهر با ۳۰ هزار میلیارد تومان همچنان پرارزش‌ترین صندوق در میان صندوق‌های درآمد ثابت است. پس‌ازآن دو صندوق لوتوس پارسیان و ره آورد آباد مسکن با ۲۳ و ۱۵ هزار میلیارد تومان ارزش صندوق است.

کمترین و ضعیف‌ترین بازدهی نیز مربوط به صندوق ارزش‌آفرین گلرنگ به‌عنوان تنها صندوق با بازدهی منفی در میان صندوق‌های درآمد ثابت است.

میانگین بازدهی ماهیانه صندوق‌های با درآمد ثابت در یک ماه منتهی به ۱۱ آذرماه سال جاری به ۱.۹ درصد رسیده است. این بازدهی در هفته‌های قبل به ۱.۲ درصد نیز رسیده بود که به دلیل کاهش بازدهی بازار سرمایه بود.

بیشترین بازدهی ماهیانه مربوط به دو صندوق پیشگامان سرمایه نوآفرین و درآمد ثابت کوثر یکم به ترتیب با ۵.۸ و ۴.۵ درصد بازدهی است. کمترین و ضعیف‌ترین بازدهی نیز مربوط به صندوق ارزش‌آفرین گلرنگ به‌عنوان تنها صندوق با بازدهی منفی در میان صندوق‌های درآمد ثابت است. بازدهی این صندوق در یک ماه منتهی به ۱۱ آذرماه امسال معادل ۰.۷ درصد منفی بوده است.

میانگین بازدهی یک‌ساله صندوق‌های درآمد ثابت به ۳۲.۳ درصد رسیده است. بیشترین بازدهی سالیانه نیز مربوط به ۳ صندوق گنجینه الماس بیمه دی، گنجینه الماس پایدار و توسعه سرمایه نیکی با ۸۲.۲، ۶۶.۳ و ۶۳.۸ درصد بازدهی بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارزش صندوق‌ها به ۳۱.۵
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام؛

ارزش صندوق‌ها به ۳۱.۵ "همت" رسید

مدیریت "تامین سرمایه بانک ملت" بررسی شد؛

بازدهی ۳۱.۶ درصدی صندوق "سرمایه‌گذاری اوج ملت"

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت؛

۲۶۸ هزار میلیارد تومان ارزش صندوق‌ها شد

ارسال نظر