بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
"خساپا" تا پایان آبان ماه ۷۸.۴۸۵ میلیارد ریال درآمد داشت؛

افزایش درآمد ۲۷درصدی "خساپا"

شرکت "خساپا" در آبان ماه سال جاری، بیشترین محصول فروش رفته طی این دوره محصول «خانواده تیبا» با ۱۸.۸۷۰ دستگاه بوده که در مقایسه با مهر ماه افزایش ۱۲ درصدی را به دنبال داشته است.
کد خبر : ۲۳۲۳۴۲

افزایش درآمد ۲۷ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموه درآمد حاصل شده خود را طی این دوره یک ماهه برابر با مبلغ ۱۳.۶۸۹ میلیارد ریال گزارش کرده که این درآمد ثبت شده، حاصل فروس محصولات در بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده، همچنین شرکت "خساپا" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه درآمد شناسایی شده خود را در این دوره مبلغی بالغ بر ۷۸.۴۸۵ میلیارد ریال گزارش کرده است.

افزایش درآمد ۲۷ درصدی


مجموع درآمد حاصل شده این خودرو ساز نارنجی پوش در آبان ماه سال جاری، افزایش ۲۷ درصدی را نسبت به مهرماه به همراه داشته و بخش فروش داخلی که عمده درآمد این شرکت را در اختیار دارد، رشد ۲۸ درصدی را تجربه کرده است.
میزان درآمد شناسایی شده "خساپا" از ابتدای سال مالی

افزایش درآمد ۲۷ درصدی


بر پایه این گزارش، شرکت "خساپا" در آبان ماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را بالغ بر ۲۱.۸۴۳ دستگاه گزارش کرده و بیشترین محصول فروش رفته طی این دوره دستگاه «خانواده تیبا» با ۱۸.۸۷۰ دستگاه بوده که در مقایسه با مهر ماه افزایش ۱۲ درصدی را به دنبال داشته است.
نمودار میزان فروش داخلی محصول «خانواده تیبا»

افزایش درآمد ۲۷ درصدی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۶۹ درصدی درآمد صادراتی "سایپا"

ادامه خلاقیت مدیران خودروساز نارنجی

کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

معادله تک مجهولی در جاده مخصوص

ارسال نظر