بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
از ابتدای سال مالی تاکنون رقم خورد؛

افزایش ۱۱۳ درصدی درآمد "پاکشو"

بیشترین میزان فروش داخلی در شرکت "پاکشو" را بخش «مایعات» با ۱۵.۲۵۳ تن و نرخ فروش ۱۳۵.۲۲۶.۱۱۹ ریال در اختیار دارد که با افزایش ۲۱ درصدی فروش نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده است.
کد خبر : ۲۳۲۵۱۲

افزایش ۱۱۳ درصدی درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعتی پاکشو در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده خود را طی دوره یک ماهه برابر با مبلغ ۳.۶۴۷ میلیارد ریال گزارش کرده که این درآمد بدست آمده از دو بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» کسب شده و از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نیز این درآمد‌ها بالغ بر ۲۰.۰۶۶ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

افزایش ۱۱۳ درصدی درآمد

میزان درآمد ثبت شده از ابتدای سال مالی

میزان درآمد شرکت "پاکشو" در آبان ماه، نسبت به ماه گذشته افزایش درآمد ۲۴ درصدی را به همراه داشته، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۱۳ درصد رشد را تجربه کرده و درآمد‌های ثبت شده از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نیز با افزایش ۶۷ درصدی روبه‌رو بوده است.

افزایش ۱۱۳ درصدی درآمد

میزان فروش محصولات "پاکشو" از ابتدای سال مالی

بر پایه این گزارش، بیشترین میزان فروش شرکت صنعتی پاکشو در آبان ماه، از بخش فروش داخلی با ۲۱.۸۵۳ تن بوده که در مقایسبه با مهرماه افزایش ۲۲ درصدی را به دنبال داشته و مجموع فروش محصولات در پایان آبان ماه بالغ بر ۲۳.۹۶۳ تن گزارش شده است.

افزایش ۱۱۳ درصدی درآمد

نمودار میزان فروش داخلی «مایعات» شرکت صنعتی پاکشو

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان فروش داخلی در شرکت "پاکشو" را بخش «مایعات» با ۱۵.۲۵۳ تن و نرخ فروش ۱۳۵.۲۲۶.۱۱۹ ریال در اختیار دارد که با افزایش ۲۱ درصدی فروش نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده است.

افزایش ۱۱۳ درصدی درآمد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
جهش فروش
برآوردهای این فروشنده از فروش محصولات بررسی شد؛

جهش فروش "پاکشو" با رشدی چشمگیر

پاکشو در فصل پاییز، رشد ۱۱۴درصدی سالانه را زد؛

۱۵۵درصد افزایش درآمد "پاکشو"/ روند صعودی فروش محصولات در آذرماه

«مایعات» پرچمدار میزان فروش این شرکت شوینده شد؛

رشد ۷۵درصدی درآمد‌های سالانه "پاکشو"

ارسال نظر