بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
رشد نرخ‌ها، ارزش معاملات "فولاد" را ۹.۱۰۰ میلیارد ریال کرد؛

ثبت بهترین هفته‌های غول فولادساز اصفهانی

بالاترین نرخ ثبت شده این محصول معادل ۲۱۶ میلیون ریال و نرخ میانگین معامله شده نیز ۲۱۳ میلیون و ۲۹ هزار ریال در هر تن طی معاملات در بورس کالا به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۳۲۵۹۵

۹.۱۰۰ میلیارد ریال ارزش معاملات فولاد مبارکه در هفته گذشته

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد مبارکه در هفته سپری شده عرضه‌های متنوعی را در بورس کالا داشت.
 
۱۱.۲۰۰ تن ورق سرد این شرکت با نرخ پایه ۱۲۸ میلیون و ۴۴۱ هزار ریال در هر تن عرضه شد که این عرضه با تقاضای خوب ۱۳.۵۰۰ تنی همراه بود و نرخ معاملاتی این محصول در بیشترین قیمت به ۱۷۸ میلیون و ۵۰۹ هزار ریال نیز رسید و در نهایت قیمت میانگین این عرضه به ۱۷۳ میلیون و ۴۹۱ هزار ریال رسید. ارزش معاملات ورق سرد به این ترتیب به ۱ هزار و ۹۴۳ میلیارد ریال رسید.
 
آمار معاملات محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در جریان معاملات هفته گذشته بورس کالا 
۹.۱۰۰ میلیارد ریال ارزش معاملات فولاد مبارکه در هفته گذشته
۵۰ هزار تن تختال عرضه شده توسط این شرکت با نرخ ۹۹ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال در هر تن با تقاضای مشابهی مواجه شد و ارزش معاملات این محصول نیز به ۴ هزار و ۹۹۹ میلیارد ریال رسید.
 
همچنین ۷.۰۰۰ تن ورق گالوانیزه فولاد مبارکه در نرخ پایه ۱۷۴ میلیون و ۷۶۴ هزار ریال عرضه شد. این عرضه با تقاضای ۷.۷۰۰ تنی همراه بود و منجر به رقابت قیمتی در این محصول شد. بالاترین نرخ ثبت شده این محصول معادل ۲۱۶ میلیون ریال و نرخ میانگین معامله شده نیز ۲۱۳ میلیون و ۲۹ هزار ریال در هر تن بود. ارزش معامله این محصول نیز به یک هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال رسید.
 
۳.۰۰۰ تن ورق قلع اندود نیز توسط فولاد مبارکه عرضه شد که با تقاضای ۳.۸۰۰ تنی همراه بود. قیمت پایه‌ این عرضه ۱۸۷میلیون و ۲۴۷ هزار ریال بود.
 
بالاترین نرخ ثبت شده این محصول ۲۲۵ میلیون و ۵۵۵ هزار ریال بود و قیمت میانگین به ۲۱۸ میلیون و ۸۶۸ هزار ریال رسید. ارزش این معامله نیز به ۶۵۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال رسید تا به این ترتیب شاهد ثبت یکی از بهترین هفته‌های معاملاتی فولاد مبارکه در بورس کالا طی دو ماه اخیر باشیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید شد:

رانت ۲۰درصدی دلیل مخالفت با شیوه‌نامه فولاد

افزایش ارزش معاملات ورق‌ساز اصفهانی ثبت شد؛

ثبت تقاضای سنگین ورق گرم "فولاد"

دبیر انجمن ذغال سنگ ایران در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

نقطه قوتی برای ذغال سنگی ها

"فولاد" در آبان ماه ۷۵.۲۱۶ میلیارد ریال درآمد کسب کرد؛

افزایش درآمد انفجاری "فولاد"

ارسال نظر