بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
نواسانات اخیر بورس و ریزشی که در چند ماه اخیر در بازار شاهد آن بودیم، سرمایه‌گذاران را به فکر استفاده از ابزاری انداخته که بتوانند با استفاده از آن علاوه بر کسب سود در دورانی که بورس بازدهی مناسبی دارد، در زمان ریزش از سرمایه آن‌ها محافظت کند.
کد خبر : ۲۳۲۶۴۴

بهترین ابزار سرمایه‌گذاری در زمان ریزش بازار

به گزارش بورس نیوز،با استفاده از خدمات سبدگردانی، با توجه به انعطاف‌پذیری بالایی که در این ابزار وجود دارد، می‌توان در زمانی که بازار صعودی است از افزایش قیمت سهام بهره برد و در زمانی که بازار نزولی می‌شود با تغییر سهام به ابزار درآمد ثابت از کاهش ارزش سرمایه جلوگیری کرد. گفتنی است این مزیت تنها در ابزار سبدگردانی وجود دارد و صندوق‌ها با توجه به لزوم رعایت حدنصاب (مثلا صندوق‌های سهامی همواره باید حداقل ۷۰ درصد در سهام سرمایه‌گذاری کنند) نمی‌توانند این مزیت را برای مشتریان خود فراهم کنند.

کدام سبدگردانی؟
یکی از معیار‌های مناسب برای انتخاب سبدگردان، توجه به میزان دارایی تحت مدیریت مجموعه است. این معیار گویای آن است که تعداد زیادی سرمایه‌گذار با مبالغ بالا به این مجموعه اعتماد کرده‌اند. در حال حاضر سامانه سرمایه‌گذاری IBshop.ir به مدیریت تامین سرمایه تمدن با مجموعه دارایی تحت مدیریت ۳۶۰ هزار میلیارد ریال بیشترین دارایی را در میان تمامی تامین سرمایه‌های کشور دارد و گفتنی است نزدیک به ۱ میلیون کاربر به این مجموعه اعتماده کرده‌اند.

پاسخگویی به نیاز‌های هر مشتری
در فرآیند سبدگردانی، ابتدا بافرد سرمایه‌گذار در مورد اهداف و شرایط سرمایه‌گذاری وی مصاحبه می‌شود و سپس از وی خواسته می‌شود پرسشنامه ارزیابی ریسک را پر کند. مشاوران مجموعه با توجه به شرایط و سطح ریسک مناسب برای سرمایه‌گذار بهترین سبد سرمایه‌گذاری متشکل از سهم و اوراق را تشکیل می‌دهند و فرآیند سبدگردانی را برای وی با انعقاد قرارداد شروع می‌کنند.

شرایط
در حال حاضر مجموعه آی بی شاپ امکان دریافت خدمات سبدگردانی برای مشتریان حقیقی را نیز فراهم کرده است و این خدمات در مجموعه آی بی شاپ برای مشتریان با مبالغ بالای ۵۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

چگونه می‌توان درخواست سبدگردانی داد؟
با توجه به شیوع ویروس کرونا در مرحله اول کافیست درخواست خود را در سایت iBshop ثبت کنید یا با شماره تماس ۰۲۱۴۰۸۸۶۰۱۳ تماس حاصل فرمایید تا مشاوران سرمایه‌گذاری برای راهنمایی شما و ادامه مراحل تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر