بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مدیرعامل گروه صنعتی بوتان :

"لبوتان" طرح توسعه ای ندارد

مدیرعامل گروه صنعتی بوتان گفت: در حال حاضر شرکت برنامه‌های خود را به نحوی تدوین کرده تا ضمن حفظ توان عملیاتی آتی به اهداف خود نیز دست یابد و در حال حاضر هیات مدیره شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه را در دستور کار ندارد.
کد خبر : ۲۳۲۷۷۶

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا عابدی میران، مدیرعامل گروه صنعتی بوتان، درخصوص افزایش سرمایه از مازاد تجدید ارزیابی دارایی که در سال ۱۳۹۲ انجام شده اظهار کرد: در حال حاضر شرکت برنامه‌های خود را به نحوی تدوین کرده تا ضمن حفظ توان عملیاتی آتی به اهداف خود نیز دست یابد و در حال حاضر هیات مدیره شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه را در دستور کار ندارد.

وی درباره برنامه‌های توسعه‌ای مانند اضافه کردن خط تولید و سبد محصولات افزود: شرکت در حال حاضر طرح تصویب شده‌ای در خصوص متنوع کردن سبد محصولات و تولید سایر محصولات صنعتی دیگر که نیاز به افزایش سرمایه داشته باشد در دستور کار خود ندارد.

مدیرعامل شرکت گروه صنعتی بوتان درخصوص پذیرش و عرضه سهام شرکت‌های زیرمجموعه در بازار سرمایه ادامه داد: در این راستا شرکت توانسته با برقراری همکاری و تعامل مناسب با سیستم بانکی کشور به منابع مالی و حد اعتباری مناسبی دست یابد. در حال حاضر شرکت قصد پذیرش و عرضه سهام شرکت‌های زیرمجموعه خود را در بورس اوراق بهادار ندارد.

عابدی میران درباره تناسب متوسط قیمت فروش پکیج داخلی با قیمت‌های فروش در سایت رسمی شرکت بیان کرد: باتوجه به شرایط و نحوه تخصیص ارز یکی از سیاست‌های به کار گرفته شده از طرف شرکت جهت تامین منابع ارزی موردنیاز جهت واردات اقلام موردنیاز خود استفاده از منابع ارزی ناشی از صادرات است.

مدیرعامل گروه صنعتی بوتان درخصوص حاشیه سود ناخالص و خالص شرکت خاطرنشان کرد: شرکت موفق به بهبود نسبت‌های یادشده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شده است. از طرف دیگر به دلیل عدم تشابه محصولات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار و همچنین عدم امکان دسترسی به اطلاعات مالی سایر شرکت‌های مشابه خارج از بورس امکان مقایسه نسبت‌ها وجود ندارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۱.۶۳۱ ریالی هر سهم در دوره ۹ماهه؛

ثبات سودآوری "لبوتان" در پاییز سال مالی

فروش ۹ ماهه شرکت به ۱۸ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال رسید؛

رادیاتورهای "لبوتان" سرد شد/ آبگرمکن و شوفاژ، جور رشد فروش را می‌کشند

رئیس‌هیات‌مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

سودآوری "آلومینیومی‌ها" در گرو اصلاح نرخ

مالیات دلیل افت سود خالص از دودکش این آبگرمکن فروش شد؛

تعدیل منفی ۳۱ درصدی "لبوتان" و تشکیل صف خرید

ارسال نظر