بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
معامله گران در هفته گذشته یک میلیون و ۹۲۴ هزار و ۳۳۸ گواهی سپرده زعفران نگین را نیز در حالی خرید و فروش کردند که ارزش این معاملات به بیش از ۲۴۲ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۲۹۸۷

دادوستد بیش از یک میلیون گواهی سپرده زعفران نگین

به گزارش بورس نیوز، فعالان بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا در هفته‌ای که گذشت ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۹۱۷ گواهی را به ارزش ۱۷۸۵ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال دادوستد کردند. این حجم معامله بر پایه دارایی‌های سکه طلا، زعفران نگین، زعفران پوشال، پسته فندقی، پسته بادامی، زیره سبز و کشمش سبز انجام شد.

در جریان این معاملات تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۸۰۰ گواهی سپرده سکه طلا به ارزش بیش از ۱۳۳۴ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که از نظر ارزش معاملات بیشترین سهم ارزش کل معاملات گواهی سپرده کالایی را به خود اختصاص داد.

همچنین معامله گران در هفته گذشته یک میلیون و ۹۲۴ هزار و ۳۳۸ گواهی سپرده زعفران نگین را نیز در حالی خرید و فروش کردند که ارزش این معاملات به بیش از ۲۴۲ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال رسید.

براساس این گزارش، معامله ۱۷۴ هزار و ۹۹۷ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال در هفته‌ای که گذشت رقم خورده است.

در هفته اخیر، ۱۰۹ هزار و ۹۴۴ گواهی سپرده پسته فندقی و بادامی نیز به ارزش ۱۹۱ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

معامله گران ۱۵۰۵ گواهی سپرده زیره سبز را نیز به ارزش تقریبی ۸۹۲ میلیون و ۸۳۴ هزار ریال معامله کردند. همچنین، ارزش معامله ۳۳۳ گواهی سپرده کشمش سبز نیز به بیش از ۱۲۲ میلیون ریال رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر