بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
سود‌هایی که همچنان قیمت سهام را توجیه نمی‌کند؛

"شکلر" و افزایش نرخ‌های فروش

یکی از نکات قابل‌تأمل صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت همچون گزارش‌های سال مالی ۱۳۹۹، افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش سود سوزآور صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۰۷۷

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در شرایطی که این روز‌ها شاهد نوسانات منفی قیمتی در نماد شکلر هستیم، صورت‌های مالی سه‌ماهه نخست سال مالی منتهی به مردادماه ۱۴۰۰، حاکی از شناسایی و تحقق ۸۴۱ ریال سود خالص به ازای هر سهم و تعدیل بیش از ۱۵۰ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال قبل است.

درحالی‌که در ماه‌های اخیر و به‌واسطه شیوع ویروس کرونا شاهد اقبال مردم از انواع شوینده‌ها و همچنین سهام این شرکت‌های تولیدکننده مواد شوینده و یا ضدعفونی‌کننده در بورس بودیم، خرید سهام شرکت نیروکلر به دلیل تولید آب‌ژاول و ... نیز از این قاعده مستثنا نبوده است.

یکی از نکات قابل‌تأمل صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت همچون گزارش‌های سال مالی ۱۳۹۹، افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش سود سوزآور صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده که این موضوع منجر به فروش صادراتی این محصول و شناسایی در حدود ۳۱۱ میلیارد ریالی درآمد از این محل گردیده است.

در انتها این شرکت با تحقق درآمدی ۷۶۱ میلیارد ریالی و ۷۷ درصد افزایش نسبت به سال قبل، سود خالصی ۴۲۰ میلیارد ریالی محقق نموده است که رشدی ۱۵۰ درصدی را در برداشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۶ درصدی فروش
اینبار رکورد فروش ماهانه، شکسته نشد؛

کاهش ۶ درصدی فروش "شکلر"/ رشد ۷.۵درصدی فروش داخلی

اعلام زمان پرداخت سود شرکت نیروکلر؛

حقیقی‌های "شکلر" در جریان باشند

نرخ‌های فروشی که کاهش یافت؛

ادامه عملکرد ضعیف "شکلر" در آذر‌ماه

ارسال نظر