بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
سرپرست گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران گفت: درخواست پذیرش بزرگترین شرکت زیرمجموعه سرآوا با نام تجاری (دیجی کالا) و نیز شرکت نت تجارت اهورا با نام تجاری "شیپور" در فرابورس ایران به مسئولان ذیربط تقدیم شده و در حال طی مراحل مربوط به پذیرش در بازار سرمایه هستند.
کد خبر : ۲۳۳۲۴۶

پیگیری پذیرش

به گزارش بورس نیوز، سید حسام الدین عبادی، سرپرست گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران درخصوص مبلغ فروش و سود خالص شرکت‌های نوین اندیشان سرآوا پارس و نت تجارت اهورا اظهار کرد: گروه توسعه صنعتی ایران در شرکت‌های سرآوا و نت تجارت اهورا به ترتیب با مالکیت ۱۲.۵ و ۷.۳ درصد سهام، به عنوان سهامدار اقلیتی شناخته می‌شود.

سرپرست گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران بیان کرد: باید توجه داشت که درخواست پذیرش بزرگترین شرکت زیرمجموعه سرآوا با نام تجاری (دیجی کالا) و نیز شرکت نت تجارت اهورا با نام تجاری "شیپور" در فرابورس ایران به مسئولان ذیربط تقدیم شده و در حال طی مراحل مربوط به پذیرش در بازار سرمایه هستند.

وی درخصوص علت خرید و نگهداری صندوق‌های سرمایه گذاری و طلا در پرتفوی شرکت افزود: گروه توسعه صنعتی ایران به عنوان یک شرکت هلدینگ فعالیت می‌کند و عمده دارایی‌های آن سهام مدیریتی شرکت‌های فعال در گروه سرمایه گذاری است.

سرپرست گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران ادامه داد: اخیرا در سطح هلدینگ میزان نقدینگی شرکت اصلی جهت پرداخت تعهدات مربوط به سود سهام و نیز اقساط خرید شرکت توسعه صنعت و تجارت افزایش یافته که از منابع موجود متناسب با نیاز‌های کوتاه مدت شرکت در زمینه تعهدات پرداخت استفاده خواهد شد.

عبادی همچنین خاطرنشان کرد: اختصاص بخشی از سبد هلدینگ به ابزار‌های مشتقه طلا، با هدف حفظ ارزش واقعی دارایی‌ها و نیز انتفاع از چشم انداز رشد قیمت‌های جهانی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر