بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
رشد درآمدها این بیسکوئیت‌ساز به کام سهامداران شد؛

افزایش فروش ۲۸درصدی "غویتا"/ خرداد سرآغاز جهش تولید

شرکت ویتانا در آذرماه، میزان تولیدات خود را بالغ بر ۲.۸۰۲ تن اعلام کرده که این میزان تولید در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش تولید داشته و ۲.۵۱۹ تن از محصول «انواع بیسکوئیت» را به فروش رسانده، این میزان فروش در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با ۶ درصد رشد مواجه بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۳۲۶

افزایش فروش ۲۸ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، ویتانا در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری، میزان درآمد ثبت شده خود را طی این دوره بالغ بر ۶۰۹.۹۳۰میلیون ریال گزارش کرده و درآمد‌های شناسایی شده "غویتا" از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه برابر با ۵.۶۷۳ میلیارد ریال بوده است.

افزایش فروش ۲۸ درصدی

درآمد‌های ثبت شده "غویتا" در سال جاری
میزان درآمد‌های حاصل شده شرکت ویتانا در آذرماه، با افزایش ۲۹درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده، همچنین درآمد‌های این شرکت بیسکوئیت‌ساز از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه با رشد ۷۰ درصدی مواجه بوده است.

افزایش فروش ۲۸ درصدی

بر اساس نمودار فوق، "غویتا" در سال جاری افزایش درآمد قابل ملاحظه‌ای را از خود بر جای گذاشته و می‌توان نقطه عطف این شرکت بیسکوئیت ساز را از ۳ ماهه شهریور ماه تا پایان آبان ماه معرفی کرد.

میزان فروش شرکت ویتانا در سال جاری
شرکت ویتانا در آذرماه سال جاری، ۲.۵۱۹ تن از محصول «انواع بیسکوئیت» را به فروش رسانده، این میزان فروش در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با ۶ درصد رشد مواجه بوده، همچنین مجموع فروش محصولات "غویتا" از ابتدای سال جاری برابر با ۲۶.۵۳۶ تن گزارش شده که نسبت به سال گذشته افزایش فروش ۲۸ درصدی را به ثبت رسانده است.

افزایش فروش ۲۸ درصدی

میزان تولیدات شرکت ویتانا از ابتدای سال جاری
شرکت ویتانا در آذرماه، میزان تولیدات خود را بالغ بر ۲.۸۰۲ تن اعلام کرده که این میزان تولید در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش تولید داشته، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه میزان تولیدات این شرکت برابر با ۲۳.۸۵۵ تن به ثبت رسیده که در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد رشد را در پی داشته است.

افزایش فروش ۲۸ درصدی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر