بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالا ۱۳۶ هزار و ۴۲۸ قرارداد آتی را بر پایه دارایی‌های زعفران نگین و پوشال، پسته فندقی و زیره سبز منعقد
کد خبر : ۲۳۳۳۴۷

انعقاد بیش از ۱۳۶ هزار قرارداد آتی زعفران، پسته فندقی و زیره سبز

به گزارش بورس نیوز، در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالا معامله گران ۱۳۶ هزار و ۴۲۸ قرارداد آتی را بر پایه دارایی‌های زعفران نگین و پوشال، پسته فندقی و زیره سبز منعقد کردند و ارزش بیش از ۲۷۹۷ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریالی را به ثبت رساندند.

طی هفته‌ای که گذشت، ۱۲۹ هزار و ۵۸۷ قرارداد آتی زعفران نگین در دو سررسید دی و اسفند ماه سال جاری منعقد شد که ارزش ۱۸۴۱ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال برای این دارایی پایه به ثبت رسید.

همچنین طی هفته گذشته، انعقاد تعداد ۷۸۱ قرارداد آتی زعفران پوشال در دو سررسید مشابه قرارداد آتی زعفران نگین نیز ارزشی بیش از ۷ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال را رقم زد.

معامله گران در دو سررسید آذر و بهمن ماه امسال ۶۰۰۳ قرارداد آتی پسته را نیز منعقد کردند که ارزش ۹۴۵ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریالی را برای این دارایی در پی داشت.

۵۷ قرارداد آتی زیره سبز نیز در تنها نماد فعال این دارایی پایه برای تحویل در بهمن ماه سال جاری منعقد شد و ارزش دو میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۵۱۰ هزار ریالی برای آن ثبت شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رکورد کم‌نظیر در نخستین روز پذیره‌نویسی؛

«صندوق گروه زعفران سحرخیز» هزار میلیاردی شد

ارسال نظر