بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
درآمد بیش از ۳ هزار میلیارد تومانی این شرکت روانکار منتشر شد؛

افزایش درآمد ۳۳درصدی "شرانل"/ رشد ۱۳۰درصدی درآمدها در دوره مشابه

میزان فروش محصول «انواع روانکار» از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، مجموعاً ۳۲۲.۳۵۴ مترمکعب گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد را شاهد بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۴۶۳

افزایش درآمد ۱۳۰ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، نفت ایرانول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمدهای شناسایی شده خود را طی این دوره، بالغ بر ۶.۸۶۷میلیارد ریال اعلام کرد.

بر اساس همین آمارهای افشا شده شرکت، میزان درآمد‌های "شرانل" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، برابر با ۳۳.۹۵۲ میلیارد ریال گزارش شد.

افزایش درآمد ۱۳۰ درصدی

درآمد شناسایی شده " شرانل" از ابتدای سال مالی

بر اساس این گزارش، مجموع درآمد‌های کسب شده "نفت ایرانول" در آذرماه سال جاری با افزایش ۳۳درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو شده و همچنین این آمارها در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۳۰درصدی را تجربه کرده است.

آماری جالب توجهی که برای سهامداران بلندمدت این سهم حائز اهمیت است، مقایسه سالانه میزان درآمد ثبت شده " شرانل " در بازه زمانی «ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه» بوده که با افزایش ۵۵درصدی درآمدها، نگاه سهامداران را به خود جلب کرده است.

افزایش درآمد ۱۳۰ درصدی

بر اساس نمودار فوق، سهامداران میان‌مدت این سهم با اتکا به رشد چشمگیری که درآمد شناسایی شده این شرکت از ابتدای تابستان آغاز کرده، در انتظار سودسازی بهتری از این "شرانل" هستند.

فروش محصولات "شرانل" از ابتدای سال مالی

شرکت نفت ایرانول در آذرماه، مجموع فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۶۱.۶۷۲ مترمکعب به ثبت رساند ؛ «فروش داخلی» بیشترین میزان فروش شرکت بوده که نسبت به ماه گذشته ۳۷درصد رشد را از خود برجای گذاشته است.

افزایش درآمد ۱۳۰ درصدی

بیشترین فروش محصول نفت ایرانول 

شرکت نفت ایرانول در آذرماه سال جاری، بیشترین میزان فروش خود را طی این دوره از محصول « انواع روانکار» با مجموع ۵۵.۱۴۶ مترمکعب به ثبت رسانده که در مقایسه با ماه گذشته ۳۸ درصد افزایش فروش را به همراه داشته است.

افزایش درآمد ۱۳۰ درصدی

میزان محصول «انواع روانکار» از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، مجموعاً ۳۲۲.۳۵۴ مترمکعب گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد را شاهد بوده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش درآمد ۱۳ درصدی "شرانل"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد نرخ‌های این روانکار از آبان به‌سوی شکستن سقف رفت؛

"شرانل " و تعدیل مثبت ۲۶۵درصدی سودآوری

افزایش فروش و تولید محور اصلی بودجه ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول خبر داد؛

افزایش فروش و تولید محور اصلی بودجه ۱۴۰۰

«نفت ایرانول» به ازای هر سهم ۴.۰۴۷ ریال سود ساخت؛

تکمیل سبد محصولات جدید "شرانل"/ شیب صعودی روند فروش ۵ساله

ارسال نظر