بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
در پاسخ به صدای سهامدار، "وتوکا" تاکید کرد که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ تعداد ۱.۹۰۰.۰۰۰ سهم با میانگین قیمت ۱۴.۷۳۵ ریال خریداری نموده در حالیکه تعهدات بازارگردانی این صندوق روزانه ۱.۲۰۰.۰۰۰ سهم است.
کد خبر : ۲۳۳۵۰۲

صدای_سهامدار

به گزارش بورس نیوز، با توجه به درخواست صدای‌سهامدار، مطلبی پیرو آنکه " روز گذشته در نماد "وتوکا" با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه حق‌های استفاده نشده شاهد رنج‌های منفی سنگین یک حقوقی از مثبت تا منفی کامل قیمتی بودیم. اتفاقی که شائبه دخالت سهامدار عمده در سرکوب قیمتی "وتوکا" در آستانه عرضه حق‌های تقدم استفاده نشده را افزایش داده است.

از ناظر محترم درخواست همچون ورود به موقع ایشان در مساله لغو واگذاری مساله‌دار فولاد تاراز به کارکنان فولاد، شائبه سرکوب قیمتی از طرف کد‌های حقوقی وابسته به سهامدار عمده را مورد بررسی قرار دهند." مطرح شد که شرکت مذکور در همین راستا، پاسخ خود را ارائه کرد.

سقف تعهد، به نفع سهامداران شکسته شد

پیرو شائبه مطرح شده توسط تعدادی از سهامداران محترم نماد "وتوکا" مبنی بر دخالت سهامدار عمده در ایجاد فشار فروش در نماد "وتوکا" صندوق بازارگردانی توسعه توکا وابسته به سهامدار عمده توجه سهامداران محترم را به دو نکته جلب می‌نماید.

۱- در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ تعداد ۱.۹۰۰.۰۰۰ سهم با میانگین قیمت ۱۴.۷۳۵ ریال خریداری نموده در حالیکه تعهدات بازارگردانی این صندوق روزانه ۱.۲۰۰.۰۰۰ سهم است.

۲- کلیه معاملات این صندوق تحت نظارت مستقیم سازمان بورس صورت می‌پذیرد و شائبه ایجاد فشار فروش محلی از اعراب نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
براساس اطلاعیه شرکت سرمایه گذاری توکافولاد؛

"وتوکا" ۳۶ درصد سهام یک شرکت را واگذار کرد

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به مجمع عمومی این شرکت اظهارکرد:

ارزش سرمایه "فولاد" ۳۰۴ هزار میلیارد ریال را رد خواهد کرد

ارسال نظر