بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
اعضای هیئت‌مدیره انجمن قطعه سازان خودرو در نشستی با مدیرعامل بانک اقتصادنوین از خدمات این بانک به شرکت‌های فعال در این صنعت تقدیر کردند.
کد خبر : ۲۳۳۵۲۳

تقدیر انجمن قطعه سازان صنعت خودرو از خدمات بانک اقتصادنوین


به گزارش بورس نیوز، در نشست علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، با اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنعت خودرو که امروز سه‌شنبه نهم دی‌ماه در محل این انجمن برگزار شد، اصغر خسروشاهی، نائب‌رئیس این انجمن ضمن قدردانی از خدمات بانک اقتصادنوین به شرکت‌های فعال در این صنعت گفت: صنعت قطعه‌سازی یکی از بزرگ‌ترین صنایع کشور بوده که در حال حاضر با ظرفیت کامل خود فعالیت نمی‌کند، اما با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در سال آتی با افزایش تولید خودرو در کشور این صنعت نیز مجددا رونق خواهد یافت.

وی بزرگ‌ترین مشکل این صنعت را نقدینگی دانست و گفت: خوشبختانه در سال جاری بانک اقتصادنوین با مدل خوبی که تعریف کرد، توانست حمایت‌های بسیار خوبی از شرکت‌های این صنعت انجام دهد و امروز شاهد ابراز رضایت شرکت‌های طرف همکاری از خدمات بانک اقتصادنوین هستیم.

سامعی، رئیس کمیسیون بانک و بیمه انجمن قطعه سازان نیز در این نشست ادامه داد: بانک اقتصادنوین علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها در سخت‌ترین شرایط در کنار شرکت‌های این صنعت قرار گرفت به‌طوری‌که امروز شاهد افزایش ۶۰ درصدی تولید در این صنعت هستیم که قطعا بخشی از این توفیقات سهم بانک اقتصادنوین است.

وی بانک اقتصادنوین را بانک اول قطعه‌سازان دانست و گفت: بانک اقتصادنوین به لحاظ سرعت عمل بسیار متمایز از دیگر بانک‌هاست که جا دارد از خدمات خوب این بانک قدردانی کنیم.

در بخش دوم این نشست علیرضا بلگوری ضمن تشکر از ابراز لطف شرکت‌های حاضر در نشست نسبت به خدمات این بانک گفت: بانک اقتصادنوین شرکت‌های تولیدی و صنعتی را به معنی واقعی کلمه شرکای استراتژیک خود می‌داند و در این راستا تلاش کرده در روز‌های سخت مشتریان خود را همراهی کند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین حمایت از تولید و اشتغال ملی را مهم‌ترین رسالت بانک‌ها در شرایط فعلی کشور دانست و خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم با برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان، شناخت بیشتری نسبت به صنعت و فضای کسب‌وکار ایشان حاصل کنیم تا بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین راه‌حل را به آن‌ها ارائه کنیم.

بلگوری با اشاره به خدمات گروه مالی اقتصادنوین افزود: بانک اقتصادنوین با برخورداری از شرکت‌های تخصصی، طیف جامعی از خدمات مالی، بانکی و بیمه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند و آماده است با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود تامین مالی این صنعت و صنایع بالادستی و پایین‌دستی آن را بیش‌ازپیش تسهیل کند.
در ادامه نیما محمدی، معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک اقتصادنوین نیز نگاه بانک اقتصادنوین به صنعت خودرو و به‌ویژه صنعت قطعه‌سازی را یک نگاه بلند دانست و گفت: با این رویکرد تلاش کرده‌ایم با سرعت و به‌موقع خدمات مورد نیاز شرکت‌های تولیدی و صنعتی فعال در این صنعت را برآورده کنیم.

گفتنی است، در این نشست اعضای انجمن قطعه سازان، ضمن تقدیر از خدمات بانک اقتصادنوین به بیان دیدگاه‌ها، نیاز‌ها و انتظارات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۴۳درصدی فروش "خودرو" در آذرماه / تخته‌گاز "پژو" از مهرماه

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد‌های عملیاتی شرکت «مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو» ۹۲ درصد کاهش یافت؛

رشد ۲۱ درصدی زیان انباشته "خودرو ۱۰۱"

درآمدهای شناسایی شده این خودروساز زیر ذره‌بین رفت؛

افزایش ۴۳درصدی فروش "خودرو" در آذرماه / تخته‌گاز "پژو" از مهرماه

معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا خبر داد؛

طرح عرضه خودرو در بورس منتظر تایید مجلس

ارسال نظر