بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" در بخش «خودرو و ساخت قطعات» (خارج از بورس) در سال جاری، نسبت به سال گذشته افزایش داشته و بخش «خودرو و ساخت قطعات» در  ۲ سال متوالی روند ثابتی را پشت سر گذاشته است.
کد خبر : ۲۳۳۶۲۳

افزایش درآمد ۳۲ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری، بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های خود را طی دوره یک ماهه برابر با ۱۴.۱۴۰ میلیارد ریال گزارش کرده که سهم بخش «پذیرفته شده در بورس» ۶.۲۷۴ میلیارد ریال و بخش «خارج از بورس» نیز بالغ بر ۷.۸۶۶ میلیارد ریال بوده است.

افزایش درآمد ۳۲ درصدی

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن"

بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های گروه بهمن در آذرماه سال جاری، نسبت به ماه گذشته ۷ درصد رشد داشته، همچنین این مقدار نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

افزایش درآمد ۳۲ درصدی

بهای تمام شده سرمایه گذاری در بخش «پذیرفته شده در بورس» نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۱ درصدی را تجربه کرده و بخش «خارج از بورس» نیز افزایش ۵۷ درصدی را در مقایسه با سال گذشته داشته است.

بیشترین میزان سرمایه‌گذاری

گروه بهمن در آذرماه سال جاری بیشترین بهای تمام شده در بخش «پذیرفته شده در بورس» را از سوی «خودرو و ساخت قطعات» داشته که با بهای تمام‌شده ۲.۳۳۵ میلیارد ریال به ثبت رسیده، رتبه بعدی نیز در بخش «سرمایه گذاریها» به مبلغ ۱.۳۱۵ میلیارد ریال گزارش شده است.

افزایش درآمد ۳۲ درصدی

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می کنید، بهای تمام شده سرمایه‌گذاری در بخش «خودرو و ساخت قطعات» در آذرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۲۷ درصدی روبه‌رو شده است.

بیشترین بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌ خارج از بورس

"خبهمن" در آذرماه، بیشترین بهای تمام شده سرمایه‌گذاری را از بخش «خودرو و ساخت قطعات» با بهای تمام شده ۴.۴۰۳ میلیارد ریال در اختیار داشته و جایگاه بعدی را نیز بخش «سایر فعالیت ها» با بهای تمام شده ۱.۲۴۵ میلیارد ریال در اختصاص داشته است.

افزایش درآمد ۳۲ درصدی

بر اساس نمودار فوق، بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" در بخش «خودرو و ساخت قطعات» (خارج از بورس) در سال جاری، نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بخش «خودرو و ساخت قطعات» در  ۲ سال متوالی روند ثابتی را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

رشد ۲۲ درصدی سرمایه گذاری "خبهمن"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر