بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
مدیر مرکز تماس شرکت سپرده گذاری مرکزی مطرح کرد؛

پاسخ به سوالات مربوط به سهام عدالت با سرشماره ۱۵۶۹

مدیر مرکز تماس شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سرشماره ۱۵۶۹ مربوط به مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه بوده که اوایل سال جاری در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی راه اندازی شده است.
کد خبر : ۲۳۳۶۹۳

پاسخ به سوالات مربوط به سهام عدالت با سرشماره ۱۵۶۹

به گزارش بورس نیوز، مژگان صفری مقدم، مدیر مرکز تماس شرکت سپرده گذاری مرکزی درخصوص سرشماره ۱۵۶۹ مربوط به مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه اظهار کرد: سرشماره مذکور اوایل سال جاری در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی راه اندازی شده است.

وی افزود: سهامداران برای پاسخ به سوالات خود در خصوص واریز سود سهام از طریق سامانه سجام، سوالات سهام عدالت، مجامع الکترونیک و ... می‌توانند در ۷ روز هفته با این مرکز تماس بگیرند و سوالات خود را با کارشناسان مطرح و پاسخ آن را دریافت کنند.

مدیر مرکز تماس شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به اینکه سهامداران عدالت تا اواخر تیرماه فرصت داشتند دو روش مستقیم و غیرمستقیم را برای فروش سهام عدالت انتخاب کنند، اضافه کرد: پس از دوره مذکور دیگر امکان تغییر هریک از این روش‌ها وجود نداشت و حدود ۴۱ درصد از سهامداران سهام عدالت نیز روش مستقیم را در این زمینه انتخاب کردند.

به گفته وی، اوایل دوره‌ای که امکان فروش سهام عدالت به روش مستقیم فراهم شد، با افزایش فشار فروش از جانب سهامداران روبه‌رو بودیم که به مرور این روند آهنگ آهسته‌تری به خود گرفت و کندتر شد.

صفری مقدم درباره روش مستقیم و غیرمستقیم در فروش سهام عدالت نیز گفت: در روش مستقیم افراد باید با مراجعه به سایت سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir اطلاعات هویتی خود را نسبت به زمانی که سهام عدالت به آنان تعلق گرفت، به‌روزرسانی کنند و بدین ترتیب شماره تماسی به نام خود و شماره شبا را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت، ۷ میلیون تومان شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر