بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

سهام عدالت حق تمام هموطنان است

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: سهام عدالت حق تمام هم وطنان بوده و حدود ۷میلیون نفر در کل کشور از ثبت نام سهام عدالت جا مانده‌اند و سزاوار است که ما به این افراد نیز توجه کرده و حق آن‌ها را ادا کنیم.
کد خبر : ۲۳۴۱۵۴

سهام عدالت حق تمام هم وطنان است


به گزارش بورس نیوز، ابراهیم عزیزی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس درخصوص ثبت نام جاماندگان سهام عدالت اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد شد کسانی که از ثبت نام سهام عدالت جا مانده‌اند، از آن‌ها ثبت نام به عمل آید.

وی با بیان اینکه سهام عدالت حق تمام هم وطنان است، افزود: حدود ۷میلیون نفر در کل کشور از ثبت نام سهام عدالت جا مانده‌اند و سزاوار است که ما به این افراد نیز توجه کرده و حق آن‌ها را ادا کنیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس ادامه داد: پیشنهاد ثبت نام جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون تلفیق مطرح شد و اعضای این کمیسیون نیز با توجه به ماهیت عادلانه این پیشنهاد، با ثبت نام ۷میلیون جامانده از سهام عدالت موافقت کردند.

عزیزی، خاطرنشان کرد: پس از موافقت کمیسیون تلفیق، در قدم بعدی پیشنهاد ثبت نام ۷میلیون جامانده از ثبت نام سهام عدالت، باید در صحن علنی مجلس مطرح و در معرض رأی کل نمایندگان مجلس قرار گیرد تا به تصویب نهایی برسد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس همچنین بیان کرد: شکل‌گیری سهام عدالت در راستای توزیع عادلانه ثروت میان مردم صورت گرفت لذا کسانی که به هر دلیل از ثبت نام جامانده‌اند، باید این حق برایشان محفوظ باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال تصویب نهایی پیشنهاد مذکور در خانه ملت نیز توضیح داد: با شناختی که از فضای حاکم بر مجلس و رویکرد مردمی نمایندگان داریم، به نظر می‌رسد مشکلی برای تصویب نهایی کلیات این طرح نداشته باشیم.

عزیزی تاکید کرد: تنها ممکن است نمایندگان در خصوص جزئیات پیشنهاد و نحوه ثبت نام متقاضیان و واگذاری سهام، صحبت‌هایی داشته باشند که این نیز طبیعی است و طبق روال جاری مجلس در خصوص تمام پیشنهاد‌ها و طرح‌ها، این رویکرد وجود دارد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: مجلس یازدهم در تصویب این طرح و طرح‌هایی که به نوعی منافعش به عموم مردم می‌رسد، یکدست و متحد است، زیرا شانی برای خود جز خدمت به مردم قائل نیست.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر