بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
با حضور معاون اول رئیس جمهور و برای اولین بار در کشور؛

مدال افتخار ملی صادرات به ذوب آهن اصفهان رسید

در آیین تجلیل از صادرکنندگان کشوری، ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور ملی صادرکنندگان سال ۱۳۹۹ (بالاترین نشان صادرات کشور) انتخاب و منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت، لوح و تندیس ویژه این مراسم را از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت ۲۲ دی ماه در اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران دریافت کرد.
کد خبر : ۲۳۴۲۶۸

مدال افتخار ملی صادرات به ذوب آهن اصفهان رسید

به گزارش بورس نیوز، در آیین تجلیل از صادرکنندگان کشوری، ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور ملی صادرکنندگان سال ۱۳۹۹ (بالاترین نشان صادرات کشور) انتخاب و منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت، لوح و تندیس ویژه این مراسم را از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت معدن و تجارت ۲۲ دی ماه در اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران دریافت کرد.

منصور یزدی زاده؛ ضمن تبریک کسب این توفیق ارزشمند به تمامی تلاشگران ذوب‌آهن و مجموعه فولاد کشور، عوامل انتخاب این شرکت را بدین شرح بیان کرد:


تداوم رشد صادرات، افزایش تعداد بازار‌های هدف صادراتی، افزایش صادرات محصولات فولادی به کشور‌های منطقه، آفریقایی، آسیای جنوب شرقی، حفظ کیفیت برتر محصولات، برگشت بالغ بر ۱۰۰درصد ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور، ثبت جهانی برند و لوگوی ذوب آهن اصفهان ESCO، ZOBESCO.

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به رشد تولید محصولات ساختمانی در کشور گفت: ذوب آهن اصفهان دو هدف عمده را مد نظر دارد که شامل تولید محصولات صنعتی جدید از جمله تولید ریل ملی و توسعه شبکه ریلی کشور و همچنین توسعه بازار‌های صادراتی بوده که تمامی تلاشگران ذوب آهن در دستیابی به این دو هدف، نقش آفرین اصلی هستند و در حال حاضر نیز صادرات ریل که تا سال گذشته واردکننده آن بودیم آغاز شده است.

وی درخصوص موانع توسعه صادرات گفت: در این خصوص با چالش‌هایی مواجه هستیم که مربوط به تحریم‌های ظالمانه استکبار و بعضا نیز برخی مشکلات داخلی هستیم که به لطف خدا امید است با همت و همدلی همه مسئولین این موانع برطرف گردد و رشد و شکوفایی اقتصادی و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را در عرصه‌های جهانی شاهد باشیم.


این شرکت تاکنون هفت بار در سال‌های ۱۳۸۰- ۱۳۸۵- ۱۳۸۸- ۱۳۹۱- ۱۳۹۲- ۱۳۹۵-۱۳۹۷ صادرکننده نمونه ملی کشور و در سال ۱۳۹۳ نیز صادرکننده ممتاز کشور شده بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در آیین انعقاد دو تفاهم نامه فی مابین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان عنوان شد؛

بانک تجارت شریک راهبردی ذوب آهن اصفهان برای ارتقاء تولید

معاملات این فولادساز در بورس‌کالا بررسی شد؛

ارزش معاملات "ذوب" کمتر از ۴۰ میلیارد ریال بود

عرضه میلگرد ذوب‌آهن با تقاضایی مواجه نبود؛

افت نرخ تیرآهن "ذوب" با احتیاط خریداران

انتظار سهامداران از فولادساز زاینده‌رود بالاست؛

رشد ۲۲درصدی سودسازی سالانه "ذوب"/ رشد درآمدهای یکساله ۴۶درصدی شد

ارسال نظر