بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
مدیرعامل تامین سرمایه امین خبر داد

رشد ۷۶ درصدی سودخالص تامین سرمایه امین

مدیرعامل تامین سرمایه امین گفت: افزایش سرمایه ۱۰۰‌درصدی در مرحله اول و افزایش سرمایه به مبلغ ۴.۰۰۰ میلیارد ریال در مرحله دوم در دست اقدام بوده و این افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران صورت خواهد گرفت.
کد خبر : ۲۳۴۴۳۹

مجمع تامین سرمایه امین

به گزارش بورس نیوز، سلمان خادم‌المله، مدیرعامل تامین سرمایه امین در آستانه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به۱۳۹۹/۰۶/۳۱ در جمع خبرنگاران به بررسی عملکرد مالی شرکت پرداخت و گفت: "امین" در کسب سود خالص از مبلغ ۲.۴۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۴.۲۰۰ میلیارد ریال رسیده که رشدی حدود ۷۶ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

وی در ادامه در خصوص برنامه افزایش سرمایه شرکت توضیح داد: افزایش سرمایه ۱۰۰‌درصدی در مرحله اول و افزایش سرمایه به مبلغ ۴.۰۰۰ میلیارد ریال مرحله دوم در دست اقدام بوده و این افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران صورت خواهد گرفت که به منظور بهبود ساختار مالی و نسبت کفایت سرمایه در راستای توسعه فعالیت ها، افزایش سودآوری شرکت و حفظ و ارتقا جایگاه رقابتی شرکت در صنعت و همچنین مدیریت بهینه ریسک‌های ناشی از فعالیت شرکت انجام می‌شود که رابطه مستقیم با سودآوری شرکت دارد.

وی افزود: امین از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا به امروز موفق به انتشار حدود ۵۵.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق شده که رشد استثنایی ۲۴۷ درصدی نسبت به سال ۹۸ را به ثبت رسانده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص تامین مالی از طریق اوراق شرکتی گفت: در حال حاضر درخواست‌ها برای تامین مالی از طریق انتشار اوراق شرکتی افزایش یافته و با این افزایش سرمایه، سقف اوراق در حال مذاکره جهت انتشار حدود ۲۵۰ هزار میلیارد ریال بوده که این امر با توجه به ماهیت فعالیت‌های شرکت به افزایش درآمد و سودآوری پایدار شرکت منتج خواهد شد.

مدیرعامل تامین سرمایه امین در ادامه با اشاره به نیاز‌های گسترده موجود در تامین مالی صنعت انرژی و نیز منابع طبیعی و خدادادی موجود در کشور در این حوزه، گفت: شرکت تامین سرمایه امین به عنوان یک هدف استراتژیک نسبت به افزایش شناخت و گردآوری داده‌های این صنایع و همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مالی به این حوزه اقدام کرده که با توجه به ساختار سهامداری تامین سرمایه امین، تمرکز این شرکت بر صنعت انرژی، نفت گاز و پتروشیمی شامل بالادست، میان‌دست و پایین‌دست قرار گرفته است.

در پایان خادم‌المله به سهامداران توصیه کرد که حسب ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار و باتوجه به شیوع بیماری کرونا جهت رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری به مشاهده آنلاین از طریق سایت شرکت به نشانی www.aminib.com و لایو اینستاگرام امین به آدرس amininvestmentbank اقدام کرده و ما را در برگزاری مجمع یاری کنید.

بیشتر بخوانید:

افزایش سرمایه امین در راه است

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
براساس اعلام شرکت تامین سرمایه امین؛

"امین" متعهد "شستا" شد

بورس در دوران دهقان دهنوی
مدیرعامل تامین سرمایه امین؛

بورس در دوران دهقان دهنوی

در دیدار سهامداران شرکت تامین سرمایه امین؛

مجمع "امین" ۶۰ تومان تقسیم کرد

ارسال نظر