بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کارشناس بازار سرمایه گفت:یا رئیس سازمان بورس قدرت لازم را برای پیشبرد امور و اقدامات خود نداشت یا فاقد توانمندی لازم بود که فرقی با هم ندارد، در این حالت باید فرد قوی‌تر جایگزین شود و استعفا کار درستی بود که صورت گرفت.
کد خبر : ۲۳۴۵۵۷

استعفای رئیس سازمان بورس اقدام درستی بود

هومن عمیدی در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره استعفای رئیس سازمان بورس اظهار کرد: شرایط نابسامان بازار سرمایه به دلیل ناهماهنگی مسئولان سازمان بورس است.

وی افزود: آقای قالیباف به عنوان نماینده سازمان بورس در جلسات هیئت دولت حضور داشت زمانی که مسئولی با این مقام نمی‌تواند جلوی برخی اقدامات را بگیرد یا هماهنگی لازم را انجام دهد به نظر استعفا منطقی‌ترین اقدام است.

کارشناس بازار سرمایه گفت: یا رئیس سازمان بورس قدرت لازم را برای پیشبرد امور و اقدامات خود نداشت یا فاقد توانمندی لازم بود که فرقی با هم ندارد، در این حالت باید فرد قوی‌تر جایگزین شود و استعفا کار درستی بود که صورت گرفت.

عمیدی با بیان اینکه بازاری که متولی نداشته باشد وضعیت آن سخت‌تر خواهد شد، گفت: اگر با استعفای رئیس سازمان بورس موافقت شود و بلافاصله جایگزینی برای این پست مشخص نشود قطعا شرایط بازار سخت‌تر خواهد شد.

وی گفت: این موضوع می تواند به عنوان یک اهرم فشار به وزیر اقتصاد و مسئولان برای حمایت و به عنوان نقطه عطفی برای بازار باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

رئیس سازمان مشکل بازار سرمایه نیست

دبیر کل انجمن اقتصاددانان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تأکید کرد:

صورت‌مسئله را پاک نکنیم/ آیا استعفا، تضمین رشد شاخص است

ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
این آقا باید محاکمه بشه استعفا به چه دردی میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
تا دژپسند تغییر نکنه، چیزی مهمی عوض نخواهد شد.
کیاوش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
ایشون خرفهای خودش را بیان کرد واین مجلس میبود که از این آدرس درست استفاده کند عامل اصلی 1- ریاست محترم جمهور در دخالت در بورس 2- آقای جهانگبری 3- وزیر اقتصاد 4-رزم حسینی و وزیر اقتصاد و آخری و مهم آقای همتی بابد پاسخگو باشند به نمایندگان ملت نه آقای قالیباف اصل
بهزاد معینی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
وقتی رئیس بورس را حقوقیها تعیین کنند خب معلومه که این رئیس دست نشانده توانایی مقابله با اربا ب هایش را ندارد... بالاخره رئیس فعلی باید بفکر آینده ی کاری خودش هم باشه مانند جناب خواجه ...بمحض اینکه از بورس رفت مدیر عامل یکی از بزرگترین شرکتهای سرمایه گذاری با شاخه های فرعی متعدد شد بنام تمدن.... الان این جناب خواجه این پست مدیریت را مدیون کدام خوش رقصی برای حقوقیها هستش؟ بنده خدا قالیباف هم با پنهان کاری و عدم افشای معاملات حقوقیها و بازار گردانها دنبال روی راه خواجه میخواد بشه تا برای آینده خودش یه برگ برنده داشته باشه.... فساد در بورس آنچنان ریشه دوانده که هیچ نهاد و سازمان و یا شخصی توانایی مقابله نداره...چون خودشان را خودشان تعیین میکنند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
خیلی خوب شد همه ناراضی و شاکی بودن سواده درست و مدیریتی هم نداشت هرچی اهالیه بازار گوش زد می کردن نامه می نوشتن این دامنه نوسان و حذف یا افزایش دهید و حجم مبنا هم تغییر دهید تا بورس در ست شود و را خودش را پیدا کند انگار نه انگار چون رانتخواران و قیمت دستکاری کن ها را ترجیح داد‌