بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
در آیین انعقاد دو تفاهم نامه فی مابین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان عنوان شد؛

بانک تجارت شریک راهبردی ذوب آهن اصفهان برای ارتقاء تولید

آیین انعقاد دو تفاهم نامه (ارزی و ریالی) فی مابین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان، یکم بهمن ماه با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک و منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن در حضور جمعی از مسئولین این دو سازمان مبادله شد.
کد خبر : ۲۳۴۷۹۷

آیین نامه انعقاد تفاهمنامه بین ذوب آهن اصفهان و بانک تجارت


به گزارش بورس نیوز، رضا دولت‌آبادی در حاشیه این آیین، اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولیدکننده فولاد کشور جایگاه خاصی در ابعاد مختلف دارد و توانسته با صادرات محصولات خود که منطبق با آخرین استاندارد‌های روز دنیا بوده، ارز حاصل از صادرات را به کشور بازگرداند و این موضوع دستاورد بزرگی به ویژه در دوران تحریم به شمار می‌رود.

وی افزود: بازدید بسیاری خوبی از بخش‌های مختلف کارخانه امروز انجام گرفت و ما به عنوان بانک تجارت آمادگی خود را برای همکاری با این مجتمع عظیم صنعتی اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل بانک تجارت ادامه داد: بانک‌ها مشاوران خوبی برای تولیدکنندگان محسوب می‌شوند بنابراین می‌توان از طریق تعاملات دو سویه در زمینه‌های مختلف همکاری‌های مناسب و نتایج سودمندی گرفت.

منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز بیان کرد: وارد ۵۶‌سالگی ذوب آهن اصفهان شدیم و این تفاهمنامه که نزدیک به روز بیست و سوم دی ماه سالروز انعقاد قرارداد کارخانه، تبادل شد را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: هر آنچه در چرخه تولید نیاز داریم به سرمایه در گردش باز می‌گردد و بانک‌ها ارکان بسیار موثری در این راستا محسوب می‌شوند.

مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ذوب آهن اصفهان نخستین تولیدکننده مقاطع ساختمانی کشور و تنها تولیدکننده ریل در غرب آسیا به شما می‌رود و هم‌اکنون این محصول دارای ارزش افزوده بالا در پنج محور راه آهن کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: ذوب آهن اصفهان نیازمند یک پشتوانه مالی بوده و بانک تجارت ایران که برای همکاری اعلام آمادگی کرده، می‌تواند یک شریک راهبردی و موثر برای ذوب آهن در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات شرکت، باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ذوب آهن اصفهان تنها تولید کننده موفق فولاد بدون یارانه انرژی
در نشست خبری مدیران عامل صدرتامین و ذوب آهن اصفهان عنوان شد؛

ذوب آهن اصفهان تنها تولید کننده موفق فولاد بدون یارانه انرژی

معاملات این فولادساز در بورس‌کالا بررسی شد؛

ارزش معاملات "ذوب" کمتر از ۴۰ میلیارد ریال بود

نیره پیروز بخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران:

ذوب‌آهن اصفهان در تدوین استاندارد‌ها نقش کلیدی دارد

شرکت ذوب آهن اصفهان خبر داد؛

پایان تعمیرات اساسی در "ذوب"

ارسال نظر