بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت:

دریافت کد سجام مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت تا پایان بهمن

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: مهلت ثبت نام در سامانه سجام تا ۱۰ بهمن بود که به دلیل ثبت نام نشدن عده زیادی از دارندگان سهام در سامانه سجام این مهلت تا آخر بهمن تمدید شد.
کد خبر : ۲۳۴۸۸۲

سهام عدالت

به گزارش بورس نیوز، امیرحمزه حیدریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با تاکید بر تسریع دارندگان سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در این سامانه تا ۱۰ بهمن بود که به دلیل ثبت نام نشدن عده زیادی از دارندگان سهام در سامانه سجام این مهلت تا آخر بهمن تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه دارندگان سهام عدالت هرچه سریعتر با مراجعه به سامانه سجام ثبت نام کنند، ادامه داد: افراد از طریق گوشی‌های تلفن همراه، تبلت، لب تاپ و یا رایانه متصل به اینترنت می‌توانند در سامانه سجام ثبت نام کنند و نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان نیست.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۷۰۰ هزار نفر از دارندگان سهام عدالت روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، افزود: از این تعداد تاکنون ۳۵۰ هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند و انتظار داریم در بازه زمانی تعیین شده نیز مابقی دارندگان سهام در این سامانه ثبت نام کنند.

حیدریان تصریح کرد: اگر تا پایان بهمن ماه تمام دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند در سامانه سجام ثبت نام نکنند مجبوریم با نامه نگاری و پیگیری از مرکز این زمان را بازهم تمدید کنیم که درخواست ما از دارندگان سهام این است که سریع تر ثبت نام کنند تا دیگر نیاز به تمدید مجدد نباشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر