بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کاهش ۷۲درصدی موجودی نقد "شهد ایران" ثبت شد؛

کاهش ۸۰درصدی شیرینی از سودخالص "غشهد"

کاهش ۸۰درصدی شیرینی از سودخالص
میزان سود خالص "غشهد" در پایان آذرماه سال ۹۹ با کاهش قابل‌توجه ۸۰ درصدی سود خالص نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه شده است.
کد خبر : ۲۳۵۵۲۸

شهد ایران + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شهد ایران در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، میزان درآمد عملیاتی شناسایی‌شده خود ر ا طی این دوره بالغ‌بر ۲۷۳ میلیارد ریال ارائه کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۵۹ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس آمارهای ارائه این شرکت، پیش‌بینی شرکت تولید ۱۴۰۰ تن کنسانتره سیب و فروش ۱۵۱۰ تن کنسانتره با موجودی اول دوره بوده ضمن آنکه نرخ فروش محصولات در دوره ۳ ماهه منتهی به پایان اسفندماه سال جاری، نرخ فروش کنسانتره سیب به ازای هر کیلوگرم ۲۰۰۰۰۰ ریال پیش‌بینی می‌گردد، همچنین نرخ خرید مواد اولیه در دوره ۳ ماهه منتهی پایان اسفندماه سال جاری، نرخ خرید سیب به ازای هر کیلوگرم ۱۴۰۰۰ ریال پیش‌بینی می‌گردد.

صورت سود و زیان "غشهد" منتهی به آذرماه

صورت سود وزیان

بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان سود خالص محقق شده "غشهد" در پایان آذرماه سال ۹۹، مبلغی بالغ‌بر ۱۹۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده که با کاهش قابل‌توجه ۸۰ درصدی سود خالص نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه شده، همچنین میزان سود پایه هر سهم نیز طی این دوره ۲۳۵ ریال ارائه گردیده، این بخش نیز کاهش ۸۰ درصدی را تجربه کرده است.

صورت‌وضعیت مالی "غشهد" منتهی به آذرماه ۹۹

بر پایه این گزارش، شرکت شهد ایران در صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، میزان دارایی‌های خود را طی این دوره مبلغی بالغ‌بر ۱.۷۹۷ میلیارد ریال معرفی‌شده که نسبت به پایان سال گذشته کمتر از یک درصد کاهش میزان دارایی را داشته، مجموع موجودی‌های نقد "غشهد" ۵ میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به پایان اسفندماه سال گذشته کاهش موجودی نقد ۷۲ درصدی را شاهد بوده است.

صورت وضعیت مالی

در پایان آذرماه سال جاری میزان سود انباشته اعلام‌شده "غشهد" برابر با ۸۷۰ میلیارد ریال گزارش‌شده که نسبت به سال گذشته کاهش یک‌درصدی را تجربه کرده، جمع حقوق مالکانه این شرکت نیز در پایان آذرماه بالغ‌بر ۱.۷۰۹ میلیارد ریال ارائه‌شده که نسبت به پایان اسفندماه ۹۸، با کاهشی کمتر از یک درصد را روبه‌رو بوده است.

درآمد‌های عملیاتی و بهای تمام‌شده "غشهد"

مبلغ فروش محصولات و بهای تمام شده

بر اساس این گزارش، مبلغ فروش محصولات شهد ایران طی این دوره برابر با ۲۷۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته، همچنین برآورد شده که در ۳ ماهه منتهی به اسفندماه سال جاری، مبلغ فروش محصولات "غشهد" به ۱۰۸.۸۰۰ میلیون ریال برسد.

بیشتر بخوانید:

"غشهد" درآمد هر سهم را پیش بینی کرد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به دنبال انتشار پیش بینی سود شرکت شهد ایران؛

"غشهد" درآمد هر سهم را پیش بینی کرد

نگاهی به سهمی با ارزش بیش از ۱۲۵۰میلیارد تومان و سود عملیاتی ۶۵۰میلیون تومانی؛

"غشهد" با ضعف نظارتی و جولانگاه سفته‌بازان

ارسال نظر