بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
کسب ۶۱۴ میلیارد ریال سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها؛

سود ۱۷۳ ریالی هر سهم سرمایه‌گذاری "سبحان"

سود ۱۷۳ ریالی هر سهم سرمایه‌گذاری
شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان دی‌ماه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده موفق به کسب سودخالص ۶۷۳ میلیارد ریالی شده است.
کد خبر : ۲۳۵۸۱۲

شرکت سرمایه گذاری سبحان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان دی‌ماه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده موفق به کسب سودخالص ۶۷۳ میلیارد ریالی شده و این سود که معادل ۱۷۳ ریال به ازای هر سهم بوده، نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش ۴۵ درصدی داشته که علت اصلی افت سودآوری شرکت را می‌توان کاهش سود فروش سرمایه‌گذاری‌های شرکت عنوان کرد.

گزارش عملکرد وسبحان+بورس نیوز

در این مدت سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها به مبلغ ۶۱۴ میلیارد ریال شناسایی‌شده که اسناد خزانه اسلامی و سایر اوراق بهادار با درآمد ثابت بخش مهمی از سود فروش را داشته‌اند. همچنین سود سهام به مبلغ ۸۸ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت در پایان دی‌ماه مبلغ یک هزار و ۱۳۹ میلیارد ریال بوده که ۱۴ میلیارد ریال کمتر از بهای تمام‌شده خریداری‌شده آن است.

حق تقدم صبا تأمین، فولاد مبارکه، فولاد کاوه جنوب کیش، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی ازجمله سرمایه‌گذاری‌های بورسی این شرکت است.

بهای تمام‌شده پرتفوی غیر بورسی شرکت نیز مبلغ ۲ هزار و ۱۵۸ میلیارد ریال بوده که عمدتاً شامل سرمایه‌گذاری در صندوق طلا، صندوق‌های با درآمد ثابت و اسناد خزانه اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

کاهش ریسک سرمایه‌گذاری‌ها با متنوع‌سازی پرتفوی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
طبق اعلام از سوی این شرکت سرمایه گذاری؛

"وسبحان" ۲۰۰درصد سرمایه را افزایش داد

در نشست خبری آغاز فعالیت صندوق سرمایه گذاری خصوصی فیروزه عنوان شد:

صفر تا صد سرمایه گذاری در "ثروت"

عملکرد "مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی" زیر ذره‌بین رفت؛

بازدهی ۹ درصدی "صندوق سرمایه‌گذاری سبحان"

ارسال نظر