بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
همه چیز درباره دریافت کارت اعتباری سهام عدالت
نماینده وزیر اقتصاد گفت: همه کسانی که سهام عدالت دارند، می‌توانند درخواست خود را برای دریافت تسهیلات به‌صورت غیرحضوری از درگاه ها‌ی تعیین‌شده ارسال کند.
کد خبر : ۲۳۵۸۴۴

سهام عدالت+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، موسوی، نماینده وزارت اقتصاد درخصوص دریافت تسهیلات بانکی و کارت اعتباری سهام عدالت اظهار کرد: شبکه بانکی تلاش کرد خدماتی برای دارندگان سهام عدالت طراحی کند تا بتوانند نیاز‌های اساسی و خردشان را مبتنی بر دارایی‌شان برطرف کنند.

وی افزود: از این رو همه کسانی که سهام عدالت دارند، می‌توانند درخواست خود را برای دریافت تسهیلات به‌صورت غیرحضوری از درگاه ها‌ی تعیین‌شده ارسال کند.

موسوی با بیان اینکه برای دریافت کارت اعتباری و استفاده از این تسهیلات، نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها ندارد، ادامه داد: متقاضیان در بانک ملی از طریق سامانه ایوا و در بانک تجارت از طریق سامانه زمرد اقدام کنند.

نماینده وزارت اقتصاد تصریح کرد: مدارک مورد نیاز مدارک هویت‌سنجی است و بر اساس هماهنگی‌ها با سازمان بورس، این کارت‌ها حداکثر ظرف یک هفته قابل استفاده خواهد بود.

وی تأکید کرد: فعلاً دو بانک آماده ارائه این خدمات هستند و در روز‌های آتی برای سایر بانک‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد ضمن اینکه کسانی هم که در این دو بانک حساب ندارند، می‌توانند با افتتاح حساب از این تسهیلات استفاده کنند.

نماینده وزارت اقتصاد با اعلام اینکه بازپرداخت این تسهیلات سه‌ساله بوده، بیان کرد: این تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد در نظر گرفته شده، اما اگر مصرف‌کننده آخر هر ماه تسویه کند، هیچ سودی از او هم گرفته نمی‌شود.

موسوی با اشاره به متغیر بودن میزان اقساط تصریح کرد: ارزش کارت‌های اعتباری ۵۰ یا ۶۰ درصد میزان دارایی سهام عدالت افراد است و سازمان بورس می‌تواند آن را به‌عنوان وثیقه بگذارد، از این رو پرداخت این تسهیلات نیاز به ضامن ندارد.

بیشتر بخوانید:

پرداخت سود سهام عدالت شاید در پایان سال جاری

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارزش سهام عدالت باز هم افت داشت
در پایان معاملات روز گذشته؛

ارزش سهام عدالت باز هم افت داشت

پرداخت سود سهام عدالت شاید در پایان سال جاری
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت:

پرداخت سود سهام عدالت شاید در پایان سال جاری

سهام عدالت ۳.۴ درصد رشد کرد
در پایان معاملات روز سه شنبه؛

سهام عدالت ۳.۴ درصد رشد کرد

ثبت نام ۶۸ درصدی سهامداران غیرمستقیم عدالت در استان فارس
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس گفت:

ثبت نام ۶۸ درصدی سهامداران غیرمستقیم عدالت در استان فارس

ارسال نظر