بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
سود ۱.۰۲۵ ریالی هر سهم این سرمایه‌گذار در ۶ماهه نخست سال مالی؛

سود فروش "واعتبار" با اوراق سکه سنگین شد/ سهم بالای سود فروش از کل درآمد‌ها

سود فروش
بیش از ۹۲درصد از کل درآمد‌های عملیاتی شرکت مربوط به سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها بوده که به مبلغ ۷۶۰میلیارد ریال شناسایی شده است.
کد خبر : ۲۳۵۹۴۳

خواندن ۳ دقیقه

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران+بورس نیوز



به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی موفق به کسب سود خالص ۸۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی شده که این سود معادل ۱.۰۲۵ ریال به ازای هر سهم است.

درآمد‌های عملیاتی شرکت در این دوره معادل ۸۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

سود محقق شده واعتبار+بورس نیوز

بیش از ۹۲ درصد از کل درآمد‌های عملیاتی شرکت مربوط به سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها بوده که به مبلغ ۷۶۰ میلیارد ریال شناسایی شده است.

افزایش قیمت اوراق بهادار در ماه‌های اخیر را می‌توان دلیل رشد سنگین سود فروش سرمایه‌گذاری‌های شرکت عنوان کرد؛ بیشترین سود فروش در این دوره از محل واگذاری اوراق مبتنی بر سکه طلا و اوراق مشارکت و ... بوده است.

بهای تمام شده پرتفوی بورسی شرکت در پایان دی ماه معادل ۹۵۲ میلیارد ریال بوده که عمدتا شامل سهام پتروشیمی پردیس، پتروشیمی بوعلی، سرمایه‌گذاری غدیر و فولاد کاوه جنوب کیش است.

بهای تمام شده پرتفوی غیربورسی شرکت نیز در پایان دی‌ماه معادل ۱.۰۷۸ میلیارد ریال بوده که عمدتا شامل صندوق‌های بادرآمد ثابت، اوراق بدهی و صندوق‌های مبتنی بر سکه طلا است.

بیشتر بخوانید:

پرداخت سود "واعتبار" از آخرین ماه زمستان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر