بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
این هم دلیلی برای صف فروش کمباین‌ساز بورسی؛

تحقق ۳ریال سود خالص "تکمبا" در ۹ماهه سال مالی ۹۹

تحقق ۳ریال سود خالص
از نکات قابل توجه در خصوص فروش این شرکت در ۹‌ماهه سال مالی ۱۳۹۹، می‌توان به رشد ۴۰ عددی تولید کمباین سبک و رشد نرخ‌های فروش آن به عنوان اصلی‌ترین محصول شرکت اشاره داشت.
کد خبر : ۲۳۶۱۳۷

خواندن۴دقیقه

شرکت کمباین سازی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که در ماه‌های گذشته حتی شاهد ثبت قیمت‌های بیش از ۲۲.۰۰۰‌ریالی هر سهم شرکت کمباین‌سازی بودیم، صورت‌های مالی ‌۹‌ماهه این شرکت حاکی از تحقق سود خالص تنها ۳‌ریالی بوده که این موضوع می‌تواند دلیل افت بیش از ۶۵ درصدی قیمت سهام این شرکت را توجیه کند.

گزارش 9ماهه حسابرسی نشده تکمبا+بورس نیوز

از نکات قابل توجه در خصوص فروش این شرکت در ۹‌ماهه سال مالی ۱۳۹۹، می‌توان به رشد ۴۰ عددی تولید کمباین سبک و رشد نرخ‌های فروش آن به عنوان اصلی‌ترین محصول شرکت اشاره داشت.

بیش از ۵۳۲ میلیارد ریال از ۹۴۲ میلیارد ریال کل فروش شرکت در این سال مربوط به درآمد‌های ناشی از فروش این محصول بوده که در سال گذشته با افت فروش ۳۴۳ دستگاهی مواجه شد.

افزایش در حدود ۳۶ درصدی مبالغ فروش این شرکت هم در ۹‌ماهه نخست سال ۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز نتوانست مانع از افت سود خالص شود تا این شرکت پس انتشار اخبار و شایعاتی متعدد، با تنها ۳ ریال سودخالص به ازای هر سهم در انتهای ۹‌ماهه نخست سال جاری به کار خود پایان دهد.

افزایش چشمگیر ۶۴ میلیارد ریالی و ۱۹۳ درصدی هزینه‌های مالی این شرکت یکی از مهمترین دلایل کاهش سود خالص در ۹ ماهه نخست است.

بیشتر بخوانید:

"تکمبا" هیات مدیره جدید انتخاب کرد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل کمباین سازی ایران تاکید کرد:

چشم انداز "تکمبا" بسیار روشن است

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین‌های کشاورزی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تشریح کرد:

دلیل جهش قیمتی سهم‌های این گروه چیست

ارسال نظر