بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
در هفته گذشته در بورس کالا ثبت شد؛

افزایش ۷۵ درصدی ارزش معاملات آتی در بورس کالا

افزایش ۷۵ درصدی ارزش معاملات آتی در بورس کالا
در جریان معاملات هفته پایانی بهمن‌ماه ۱۳۹۹ معامله‌گران تعداد ۱۱۰هزار و ۱۳۳قرارداد را به ارزشی بیش از ۱۸۳۳میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال منعقد کردند.
کد خبر : ۲۳۶۱۷۷

افزایش حجم معاملات آتی بورس کالا+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، در جریان معاملات هفته پایانی بهمن‌ماه ۱۳۹۹ معامله‌گران تعداد ۱۱۰هزار و ۱۳۳قرارداد را به ارزشی بیش از ۱۸۳۳میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال منعقد کردند. با ثبت این آمار، حجم و ارزش معاملات نسبت به هفته پیش از آن به ترتیب با نزدیک به ۵۵ و ۷۵ درصد افزایش همراه شد.

در این هفته انعقاد ۱۰۷ هزار و ۳۶ قرارداد آتی زعفران نگین در سه سررسید اسفند سال جاری و اردیبهشت و تیر ماه سال آینده به ارزشی بیش از ۱۴۵۸ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال در حالی به ثبت رسید که دارایی زعفران نگین با این حجم و ارزش معاملاتی در صدر معاملات هفتگی ایستاد.

در دو سررسید اسفندماه سال جاری و اردیبهشت ماه سال آینده نیز تعداد ۳۸۵ قرارداد آتی زعفران پوشال به ارزشی حدود ۳.۳ میلیارد ریال منعقد شد.

همچنین تعداد ۲۶۱۱ قرارداد آتی پسته به ارزشی بیش از ۳۶۶میلیارد و ۲۲۶میلیون ریال در سه سررسید بهمن‌ماه سال جاری و فروردین و خرداد ماه ۱۴۰۰ منعقد شد.

معامله‌گران در دو سررسید بهمن ماه سال گذشته و خرداد سال آینده در مجموع ۱۰۱قرارداد آتی زیره سبز را نیز منعقد کردند و ارزش تقریبی ۵ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریالی را به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید:

بورس کالا مرجع اصلی مبادلات طلا می‌شود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دومین بخش گفت‌وگوی بورس‌نیوز با مدیرعامل بورس کالای ایران؛

"گزارش التهاب" راهکار بورس‌کالا برای خنثی‌سازی کمبودها

از ورود کیسه‌های سیمان تا ری کشیدن برنج در بورس‌کالا
بخش نخست گفت‌وگوی بورس‌نیوز با مدیرعامل بورس کالای ایران؛

از ورود کیسه‌های سیمان تا ری کشیدن برنج در بورس‌کالا

ارسال نظر