بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
اپال درآمد‌های عملیاتی خود را بالغ‌بر ۱.۱۵۸ میلیارد ریال گزارش کرد؛

کاهش ۱۶ درصدی سقف قیمت عرضه اولیه «اپال»

کاهش ۱۶ درصدی سقف قیمت عرضه اولیه «اپال»
میزان درآمدی که فرآوری معدنی اپال کانی پارس در دی‌ماه اعلام کرده نسبت به ماه گذشته ۱۳۰ درصد افزایش درآمد را توانسته از خود بر جای بگذارد.
کد خبر : ۲۳۶۳۵۰

خواندن ۶ دقیقه

فرآوری معدنی اپال کانی پارس+بورس نیوز

در گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری، مجموع درآمد شناسایی‌شده خود را طی دوره یک‌ماهه مبلغی بالغ‌بر ۱۶۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده، این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری نیز درآمد‌های عملیاتی خود را بالغ‌بر ۱.۱۵۸ میلیارد ریال گزارش کرده است.

عملکرد ماهانه

درآمد‌های شناسایی‌شده "اپال"

درآمدهای شناسایی شده

بر اساس این گزارش، میزان درآمدی که فرآوری معدنی اپال کانی پارس در دی‌ماه اعلام کرده نسبت به ماه گذشته ۱۳۰ درصد افزایش درآمد را توانسته از خود بر جای بگذارد، همچنین درآمد‌های کسب شده طی اول دوره سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز ۵۲۳ درصد رشد درآمد را شاهد بوده است.

عمده‌ترین درآمد‌های حاصل شده "اپال"

میزان ارائه خدمات اپال +بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت "اپال" در گزارش فعالیت دی‌ماه سال جاری، تنها از ۲ بخش درآمد‌های خود را شناسایی کرده که شامل «سنگ آهن» با ۵.۴۵۸ میلیون ریال و «درآمد حاصل از ارائه خدمات» نیز ۱۵۶.۶۱۸ میلیون ریال بوده است.

بخش «درآمد حاصل از ارائه خدمات» در تمامی ماه‌های سپری شده اثری پر رنگ را از خود برجای گذاشته اما؛ «سنگ آهن» حضورش زیر سایه بخش حاصل از ارائه خدمات بوده است.

درآمد حاصل شده از ارائه خدمات در دی‌ماه، نسبت به ماه گذشته ۱۳۰ درصد افزایش یافته، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری این بخش ۱.۱۴۰ میلیارد ریال درآمد را برای این شرکت معدنی به ارمغان آورده است.

اکنون به نامه‌های عرضه اولیه "اپال" می‌پردازیم؛ برای نخستین بار این شرکت معدنی در تاریخ ۲۳ آذرماه سال ۹۹ این نامه را صادر کرد که بر اساس آن مقرر شده بود هر سهم با سقف قیمت ۱۴۸۰ تومان و کف قیمت ۱۴۰۰ تومانی عرضه بشود.

این سهام به تعداد ۲ میلیارد ریال و ۶۰۰ میلیون بوده که شامل ۱۳ درصد از سهام شرکت «فرآوری معدنی اپال کانی پارس» بوده و حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۷۰۰ اعلام شد اما؛ در تاریخ ۳ اسفند ماه سال ۹۹ «اپال» نامه‌ای جدید را صادر کردند که در تاریخ ۶ اسفندماه سال ۹۹، تعداد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم را عرضه خواهند کرد.

تفاوت قیمتی که در ازای هر سهم «سقف قیمت» وجود دارد از تاریخ ۲۳ آذرماه سال ۹۹ تا ۳ اسفندماه سال ۹۹، با ۱۶ درصد کاهش مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

عرضه اولیه در راه است!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر؛

"کوثر" مالک یک درصد سهام "اپال" است

مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

عرضه "اپال"، شاید چهارشنبه بعد

نگاهی به وضعیت و عملکرد شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس "اپال"؛

تکرار گران‌فروشی در عرضه‌اولیه شرکت‌ها!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
متضرر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
آخه ...................که تو بورس دور هم جمع شدین مثل مگس هاگرد شیرینی از موقعی که مثبت ۶ کردی همش منفی ۲ خوردن الامثبت ۶ احمق ها از خدا بی خبرها ......هی چی فوش دنیاست مال شما اصلا اینوهم نذارین شما ................به مردم ومملکت هستین تو عذاب الهی بسوزین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
تو بگو ۱۰۰ تومن اصلا نمیخریم تا بدبخت شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
همه با هم شرکت در انتخابات خرداد 1400 5 میلیون سهامدار