بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۹
در سال 87تعداد بیمه نامه های صادره دربیمه اتومبیل به 230هزار رسید که استان های سیستان و بلوچستان، فارس و آذربایجان شرقی بیشترین تعداد را داشتند ودر بیمه آتش سوزی در سال گذشته سه هزارو 761بیمه نامه صادر شد که بیشترین تعداد در استان های گیلان و مازندران بود.
کد خبر : ۲۳۶۶۷
هدف کسب رضایت و احترام به فرهنگیان مدیر مجتمع خدمات بیمه ای فرهنگیان بیمه معلم تاکید کرد : هدف ما این است که با ارائه سریع خدمات و درست ضمن احترام به فرهنگیان ،رضایت بیمه شده را به دست آوریم .

به گزارش خبرنگار بورس نیوز مدیر مجتمع خدمات بیمه ای فرهنگیان بیمه معلم تاکید کرد : هدف ما این است که با ارائه سریع خدمات و درست ضمن احترام به فرهنگیان ،رضایت بیمه شده را به دست آوریم .

غلامرضا هدایی ضمن بیان این مطلب درباره انگیزه راه انداز ی چنین مجتمع هایی گفت: شرکتهای بیمه ای وقتی با یک موسسه یا سازمان بزرگ قرارداد می بندند، برای ارائه تسهیلات بهتر اقدام به تاسیس مجتمعی تخصصی میکنند تا همه مشکلات،معضلات و سرویس دهی درمورد آن قرارداد در آن مرکز انجام شود و این مرکز هم از مهر ماه سال 87 به دلیل قراردادی که بیمه معلم با وزارت آموزش و پرورش منعقد کرد راه اندازی شده است .

وی تاکید کرد :این مجتمع مجری قرارداد با وزارت آموزش و پرورش در تهران است وبر حسن اجرای قرارداد در سراسر کشور نظارت می کند.

هدایی درمورد قرارداد بیمه معلم با آموزش و پرورش گفت: در سال 87-88در بیمه درمان تکمیلی با 10استان ودر بیمه حوادث دانش آموزی با 20استان قراردادبستیم ودر بیمه عمر مصوب و تکمیلی با همه استان ها قرارداد منعقد نمودیم که طی این مدت با ایجاد زیرساخت ها می توانیم ادعا کنیم رضایت نسبی بیمه شده را کسب نمودیم.

مدیر مجتمع همچنین با اشاره به شرایط ویژه در بیمه اتومبیل و آتش سوزی برای فرهنگیان گفت : بیمه اتومبیل فرهنگیان را با 15درصد تخفیف ودر 5 قسط قرارداد صادر می شود ودر بیمه آتش سوزی یک فرهنگی می تواند تنها با ماهی 2هزار تومان منزل خود را بیمه کند. که البته این رقم حداقل پوشش بیمه ای است.

وی افزود: ما در 19 منطقه شهر تهران ، با همراهی نمایندگان بیمه معلم تمام اطلاعات منابع وهزینه ها ی درمانی دانش آموزی در هر یکشنبه و چهارشنبه جمع آوری و 3 روز بعد از آن پرداخت صورت می گیرد و هدف از طراحی این کار این است که بیمه شده در رفت و آمد به مجتمع به زحمت نیفتد چرا که هدف ما احترام به فرهنگیان و کسب رضایت بیمه شده است.

در سال 87تعداد بیمه نامه های صادره دربیمه اتومبیل به 230هزار رسید که استان های سیستان و بلوچستان، فارس و آذربایجان شرقی بیشترین تعداد را داشتند ودر بیمه آتش سوزی در سال گذشته سه هزارو 761بیمه نامه صادر شد که بیشترین تعداد در استان های گیلان و مازندران بود.

وی درمورد سقف پرداخت به بیمه شدگان درمان گفت:درسال قبل،با حق بیمه خیلی ناچیز در 4 عمل جراحی سنگین تا سقف 4 میلیون وبقیه جراحی ها 2میلیون پرداخت داشتیم اما درسال جاری وزارت آموزش و پرورش صندوقی را با مبلغ 50 میلیارد تومان ایجاد کرد تا بتواند سقف های بالاتری را نسبت به قرارداد پرداخت نماید.

مدیر مجتمع خدمات بیمه ای فرهنگیان گفت : در تهران با 65 بیمارستان ودر کل کشور با 260 بیمارستان قرارداد بسته ایم و با این قرارداد دیگر بیمه شده نیازی نیست که پیش پرداختی برای هزینه های درمان بپردازد وحتی اگر بیمه شده به بیمارستان های طرف قرارداد ما مراجعه نکرد می تواند با ارائه مدارک هزینه های درمان خود را با کمترین مراجعه توسط حساب بانکی خود دریافت کند.

وی افزود: کارت بیمه درمان تمام کارکنان آموزش و پرورش را با فرم هایی خام برای افراد تحت تکفل در 720 منطقه کل کشور تا تاریخ 15 شهریور آماده می شود و کارکنان می توانند یا از طریق سایت ، ویا مراجعه به شعبه فرم ها را تکمیل کرده وکد وکارت درمان خود را دریافت کنند.

هدایی به استقرار ناظران بیمارستانی اشاره کرد و گفت: ضمن حل مشکلات مراجعه کننده برای درمان، اطلاعات لازم در اختیار شعبه قرار می گیرد تا امور درمان در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

وی کل بیمه شدگان عمر را 605 هزار و 673 نفر طی دو سال اخیر عنوان کرد وگفت: درتهران استقبال از بیمه عمر با سقف10میلیون تومان بیشتر بوده است.

وی همچنین تعداد بیمه شدگان عمر مصوب شاغل را 275هزار و 632نفر و بیمه شدگان عمر مصوب و حوادث بازنشستگان را 112 هزار و هشت نفر اعلام کرد و گفت این آمار در 28استان و تا نیمه مرداد ماه گذشته است.

مدیر مجتمع خدمات بیمه ای فرهنگیان سرویس دهی الکترونیکی، نحوه ثبت نام به شکل خام ، استقرار ناظران بیمارستانی و سرعت و سهولت در خدمت رسانی را از مهمترین اقدامات پیش روی مجتمع ذکر کرد و گفت : توسعه بیمه در آموزش و پرورش رشد خوبی داشته ودر دو سال اخیر کارشناسان اداره رفاه و تعاون وزارت آموزش و پرورش و توصیه های لازم را به منظور جذب بیمه شدگان و گسترش درمان فرهنگیان بعمل آورده اند

وی با اشاره به رشد 30تا 35 درصدی در جذب بیمه تکمیلی درمان در سال گذشته گفت: 120هزار واحد آموزشی داریم وبعلاوه اگر اماکن مسکونی کارمندان را بتوانیم در بیمه آتش سوزی جذب کنیم می توانیم به بخش اعظمی از اهداف خود دست پیدا کنیم.

این مدیر تاکیدکرد: هدف ما در سال جاری پوشش کامل در بیمه عمر تکمیلی با سرمایه بالاتر در سال جاری است و این نهایت کار ما نیست بلکه حفظ آن در سالهای آینده مهمتر از جذب آن در امسال است.

غلامرضا هدایی در پایان ضمن قدردانی از همکاری کارکنان اداره رفاه و تعاون وزارت آموزش و پرورش و با اشاره به انعقاد قراردادهای جدید افزود:در بیمه های مهندسی و مسئولیت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس که درچندین استان وارد مذاکره شده ایم و قرارداد بسته ایم که بنا داریم در همه استان ها این موضوع را محقق کنیم

اشتراک گذاری :
ارسال نظر