بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
اکنون کلیت بازار منتظر یک آغاز خوب است
مدیرعامل بورس تهران گفت: بعد از اصلاح‌های اخیر شاخص، اکنون کلیت بازار منتظر یک آغاز خوب بوده و آغاز این روند جز با حضور فعال نهاد‌های مالی میسر نخواهد بود.
کد خبر : ۲۳۶۶۹۸

خواندن ۳دقیقه

بازار سرمایه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، علی صحرایی، مدیرعامل بورس تهران اظهار کرد: فلزات اساسی، فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها به لحاظ ارزندگی مشکل بنیادی ندارند که از جمله ۳۶ شرکت سهام عدالت را همین شرکت‌ها تشکیل می‌دهند.

وی افزود: سهامدارانی که با عرضه سهام خود صف فروش تشکیل می‌دهند، در تیر و مرداد گذشته همین سهم‌ها را تا ۲ برابر زمان فعلی خرید می‌کردند.

مدیر عامل بورس تهران ادامه داد: ابهام و عدم اطمینان مساله اصلی بازار در وضعیت فعلی بوده و در کنار این مساله نرخ ارز و برخی اخبار منتشره درمورد آن دائم به بازار پیام کاهش می‌دهد و این مساله در خروج یا عدم خروج سهامداران در بازار نقش دارد.

وی با بیان اینکه امروز نزدیک به ۷۵ درصد معاملات مربوط به افراد حقیقی بوده، خاطرنشان کرد: در صورتی که شاخص - چه هم وزن و چه شاخص کل- سبز و بر مدار صعود باشد، در بازگشت روحیه و اعتماد سهامداران به بازار اثرگذار خواهد بود.

صحرایی بیان کرد: امروز بازار هوشمندتر شده و اتفاقات را به دقت رصد می‌کند؛ بنابراین باید مسیر‌ها برای افزایش نقدشوندگی بازار تسهیل شود.

مدیرعامل بورس تهران گفت: بعد از اصلاح‌های اخیر شاخص، اکنون کلیت بازار منتظر یک آغاز خوب بوده و آغاز این روند جز با حضور فعال نهاد‌های مالی میسر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

طرح جداسازی بازار‌های معاملاتی در بورس تهران نهایی شد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
هشدار به حقوقی بی شرافت خگستر و خودرو !
من 70% ملکی که فروخته بودم در سهام شما با نیرنگ و حقه بازی از دست دادم . تا خرداد دست از این بازی کثیف برداشتید و سهام به روال عادی برگشت که هیچ .
در غیر اینصورت هر جایی باشید و هر کسی باشید پیدایتان می کنم و تاوان سختی خواهید داد .
اگر چند تا از ........بروند همه چی درست خواهد شد . می خواهید جدی بگیرید می خواهید به خیانت ....خودتان و بدبخت کردن سهامدار ادامه بدهید.