بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
درآمد ۲۳۰ هزار میلیارد ریالی در حساب اهالی برج سپهر؛

درآمد سالانه "وبصادر" در بهمن‌ماه ۸۳درصد صعودی بود

درآمد سالانه
بیشترین میزان درآمد تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران را بخش «سایر تسهیلات» و «فروش اقساطی» در اختیار داشته‌اند.
کد خبر : ۲۳۶۷۲۰

خواندن ۴ دقیقه

بانک صادرات ایران + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک صادرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲۲٫۶۸۹ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده را برابر با ۲۳۰٫۰۷۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

عملکرد ماهانه بهمن‌ماه

"وبصادر" در بهمن ماه میزان سود پرداختی بابت سپرده سرمایه‌گذاری را مبلغی بالغ‌بر ۲۰٫۳۶۰ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین بانک صادرات ایران از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه ۹۹، میزان سود پرداختی را برابر با ۲۰۴٫۴۰۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

درآمد تسهیلات اعطایی "وبصادر"

درآمد تسهیلات اعطایی

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی در بهمن‌ماه کسب کرد نسبت به ماه گذشته رشد ۳۶ درصدی را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۸ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده، مجموع درآمدی که طی دوره ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه به دست آورده با ۸۳ درصد افزایش روبه‌رو بوده است.

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، بانک صادرات ایران در سال مالی ۹۹ تا بهمن‌ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد مواجه بوده و در مهرماه توانسته بیشترین میزان درآمد از تسهیلات اعطایی را با ۲۶٫۹۳۳ میلیارد ریال به ثبت برساند.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وبصادر"

سود سپرده های سرمایه گذاری بانک صادرات ایران+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان سود پرداختی جهت سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک صادرات ایران در بهمن‌ماه سال جاری، نسبت به ماه گذشته ۲ درصد کاهش پرداختی را تجربه کرده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۳ درصد افزایش را مشاهده کرده است.

میزان سود پرداختی سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وبصادر" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد را ثبت کرده است.

بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده "وبصادر"

درآمدهای تسهیلات اعطایی در بهمن‌ماه

بانک صادرات ایران در بهمن‌ماه سال جاری، بیشترین میزان درآمد تسهیلات اعطایی را از بخش «سایر تسهیلات» با ۸٫۵۱۹ میلیارد ریال و «فروش اقساطی» با ۴٫۷۵۲ میلیارد ریال در اختیار داشته‌اند که عمده درآمد‌های این بانک را تشکیل می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید:

"وبصادر"در ازای هر سهم ۲۷۱ ریال سود ساخت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عزم مدیریت بانک صادرات بر دست یابی به سود عملیاتی و سود خالص؛

"وبصادر"در ازای هر سهم ۲۷۱ ریال سود ساخت

«سپرده‌های بلند مدت یک ساله» ۶۸ درصد رشد داشت؛

افزایش درآمد ۱۱۱درصدی "وبصادر"/رشد ۳۶ درصدی درآمد‌ها از تسهیلات

نشست شورای هماهنگی مدیران بازرسی دستگاه‌های وزارت اقتصاد با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در برج سپهر برگزار شد:

بانک صادرات ایران، میزبان شفافیت

ارسال نظر