بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
بیمه پارسیان در بهمن‌ماه، ۱.۸۲۵ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد؛

رشد۷ درصدی خسارت‌های پرداختی "پارسیان"

رشد۷ درصدی خسارت‌های پرداختی
بیمه پارسیان در رشته بیمه‌های «درمان»، «ثالث-اجباری» و «بدنه خودرو» بیشترین میزان خسارت پرداختی را به خود اختصاص داده‌اند.
کد خبر : ۲۳۷۰۲۹

 

بیمه پارسیان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع حق بیمه صادره طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۳٫۵۷۰ میلیارد ریال اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز مبلغی بالغ‌بر ۳۰٫۵۰۵ میلیارد ریال گزارش کرده بود.

عملکرد ماهانه

"پارسیان" در بهمن ماه نیز میزان پرداختی خود طی این دوره را بابت خسارت‌ها مبلغ ۱٫۸۲۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز این بخش ۱۶٫۲۹۲ میلیارد ریال پرداختی به جهت خسارت‌ها داشته است.

حق بیمه صادرشده "پارسیان" طی دوره

حق بیمه صادر شده

بر پایه این گزارش، میزان حق بیمه‌ای که در برای بیمه‌شدگان طی دوره بهمن‌ماه صادرشده، نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد رشد داشته، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش را گزارش کرده و میزان حق بیمه‌ای که از ابتدای سال مالی تاکنون صادرشده در مقایسه با سال گذشته ۲۵ درصد افزایش را شاهد بوده است.

خسارت‌های پرداختی به بیمه‌شدگان "پارسیان"

پرداخت خسارت های

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی بیمه پارسیان طی دوره بهمن‌ماه به جهت خسارت‌ها، نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش ۷ درصدی را تجربه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز نزدیک به ۷ درصد رشد داشته است.

بیشترین میزان خسارت پرداختی "پارسیان"

خسارت های پرداختی بهمن‌ماه

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه پارسیان در رشته بیمه‌های «درمان»، «ثالث-اجباری» و «بدنه خودرو» به ترتیب با مبالغ ۹۲۸، ۳۱۰ و ۲۳۱ میلیارد ریال بیشترین میزان خسارت پرداختی را به خود اختصاص داده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

"پارسیان" به بانک پارسیان وکالت فروش داد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«ثالث اجباری»، بیشترین میزان حق بیمه صادر شده آبان ماه بوده است؛

رشد ۱۹ درصدی حق بیمه صادر شده "پارسیان"

«ثالث-اجباری» بیشترین حق بیمه صادر شده سالانه بود؛

افزایش ۳۰ درصدی حق بیمه صادر شده پارسیان

در نگاهی به آمارهای ۶ماهه این شرکت بیمه‌ای؛

افزایش ۳۴درصدی حق بیمه صادره "پارسیان"

ارسال نظر