بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت (هفته منتهی به ۱۹ اسفند ۱۳۹۹)

بهترین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت امسال کدامند

بهترین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت امسال کدامند
ارزش صندوق‌های با درامد ثابت به ۳۱۱ هزار میلیارد تومان رسید.
کد خبر : ۲۳۷۲۶۱


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت پرداخته شده است. اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد.


ارزش کل صندوق‌های با درآمد ثابت در پایان روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه سال جاری به بیش از ۳۱۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.
پس از ارائه جدول زیر که بر اساس میزان بازدهی سالیانه صندوق‌های درآمد ثابت ارائه شده، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

بهترین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت امسال کدامند

بهترین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت امسال کدامند
بهترین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت امسال کدامند
 ارزش کل صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته منتهی به ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ به بیش از ۳۱۱ هزار میلیارد تومان رسیده است. در هفته قبل شاهد جذب بیش از ۲ هزار میلیارد تومان منابع مالی جدید در قالب صدور واحد‌های سرمایه گذاری جدید در این صندوق‌ها بوده ایم.

 متوسط بازدهی یک ماه این صندوق‌ها به ۱.۴ درصد رسیده است. بهترین بازدهی ماهیانه را صندوق نگین رفاه با ۲.۴ درصد بازدهی داشته است. ضعیف‌ترین عملکرد ماهیانه را نیز صندوق پیشگامان سرمایه نوآفرین با ۰.۶ درصد بازدهی منفی داشته است.

 در فصل قبل متوسط بازدهی صندوق‌های بادرآمد ثابت به ۴ درصد رسیده است. بهترین عملکرد فصلی را صندوق زمرد نوویرا ذوب آهن با ۶ درصد و بدترین عملکرد را نیز صندوق توسعه سرمایه نیکی با ۳.۴ درصد بازدهی منفی داشته است.

 متوسط بازدهی سالیانه صندوق‌های بادرآمد ثابت به ۲۸.۹ درصد رسیده است. بهترین عملکرد سالیانه را دو صندوق گنجینه الماس بیمه دی و پاداش سرمایه بهگزین با ۵۷ و ۵۱.۳ درصد داشته اند. ضعیف‌ترین عملکرد سالیانه را نیز دو صندوق لوتوس پارسیان و امین ملت با ۱۸.۱ و ۱۸.۲ درصد بازدهی داشته اند.

 در هفته قبل شاهد جذب ۲ هزار و ۷۹ میلیارد تومان منابع مالی جدید در صندوق‌های بادرآمد ثابت بودیم. بیشترین جذب منابع مالی در دو صندوق گنجینه زرین شهر و توسعه صادرات آرمانی با ۱.۶۳۰ و ۴۸۱ میلیارد تومان صورت گرفته است. دو صندوق قابل معامله یاقوت آگاه و ره آورد آباد مسکن به ترتیب با ۴۱۲ و ۳۱۶ میلیارد تومان بیشترین خروج منابع مالی را به خود اختصاص داده اند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر