بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
پتروشیمی غدیر در سال جاری ۱۲۸ درصد افزایش درآمدداشت؛

بیشترین فروش "شغدیر" مختص بازار داخل شد

بیشترین فروش
بیشترین میزان فروش طی دوره یک‌ماهه منتهی به بهمن را در بازار داخلی شاهد بوده‌ایم که در اختیار محصول PVC با ۶۷۵۶ تن بوده است.
کد خبر : ۲۳۷۴۷۰
نویسنده :
سید علی حسینی

پتروشیمی غدیر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی غدیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری معادل ۳٬۵۷۰٬۰۱۳ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال قبل ۲۵۱ درصد افزایش داشته، «شغدیر» با سرمایه ثبت‌شده ۱٬۳۰۰٬۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال جاری مبلغ ۲۰٬۳۹۳٬۷۵۴ میلیون ریال درآمد فروش را به ثبت رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۸ درصد رشد را تجربه کرده است.

درآمدهای عملیاتی پتروشیمی غدیر+بورس نیوز

میزان فروش محصولات "شغدیر"

بر پایه این گزارش، پتروشیمی غدیر در بهمن ماه سال جاری به میزان ۱۲٫۵۴۹ تن گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته ۹۴ درصد افزایش فروش را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه سال جاری برابر با ۱۰۳٫۰۴۲ تن به ثبت رسیده که کاهش نزدیک به ۲ درصدی را شاهد بوده است. ‌‌

بیشترین میزان فروش طی دوره یک‌ماهه منتهی به بهمن را در بازار داخلی شاهد بوده‌ایم که در اختیار محصول PVC با ۶۷۵۶ تن بوده است.

بازارهای صادراتی "شغدیر"

عمده مراکز صادراتی شرکت حوزه CIS، عراق، ترکیه، افغانستان و پاکستان است و به دلیل کیفیت محصولات از مزیت رقابتی برخوردار است.

این شرکت در گذشته در تامین کاتالیست با مشکلاتی همراه بود، اما با توجه به تامین داخلی محصول از لحاظ کیفی دریافت به موقع کالا و قیمت رقابتی با مشکلی مواجه نشده است.


بیشتر بخوانید:

رشد ۳۸۵ درصدی سود خالص "شغدیر"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۳۸۵ درصدی سود خالص
پتروشیمی غدیر در پایان آذرماه، ۵.۰۴۱ ریال سود ساخت؛

رشد ۳۸۵ درصدی سود خالص "شغدیر"

افزایش ۱۴۰ درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛

ادامه روند افزایش نرخ پی وی سی "شغدیر"

ارسال نظر