بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

مقاومت‌های بورسی و نیاز به اصلاح پایه‌ای بازار

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار به‌شدت منتظر انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: احتمال اینکه برخی از گروه سیاسی به دنبال تأمین منابع مالی از بازار باشند وجود دارد باید منتظر ماند این تأمین منابع مالی به سمت بازار خواهد آمد یا خیر.
کد خبر : ۲۳۷۹۷۵

مقاومت‌های بورسی و نیاز به اصلاح پایه‌ای بازار

علی خوانپایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهار کرد: بازار سرمایه در معاملات روز گذشته شاهد ورود نقدینگی بسیار اندک بود که سهم خودرویی‌ها در آن کاملا مشهود بود و در سایر گروه‌ها  شاهد تزریق بنقدینگی خاصی نبودیم.

این کارشناس بازار‌سرمایه اضافه کرد: "بورس" باید از پایه ساخته و اصلاح شود و تا زمانی که این مورد رخ ندهد، کلیت بازار شکل نخواهد گرفت و مقاومت‌های مهم در بازار شکسته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه حقوقی‌ها هنوز از تعطیلات عیدی بازنگشته‌اند، تصریح کرد:" معاملات بازارسرمایه در ایام عید و تعطیلات بوده و فعلا حقوقی‌ها حضور ندارند و سرمایه‌گذاران زیادی در این برهه زمانی در "بورس" فعالیت نمی‌کنند و تنها ۵۰درصد سیستم بانکی فعال است، بنابراین نمی‌توان نظر خاصی برای بازار در هفته جاری داد و باید منتظر پایان تعطیلات بود.

خوانپایه با بیان اینکه بازار به‌شدت منتظر انتخابات ریاست جمهوری است، بیان کرد: احتمال اینکه برخی از گروه سیاسی به دنبال تأمین منابع مالی از بازار باشند، وجود دارد و باید منتظر ماند این تأمین منابع مالی به سمت بازار خواهد آمد یا خیر.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: اکثر کارشناسان و مدیران صندوق‌ها معتقدند فروردین و اردیبهشت‌ماه خوبی پیش روی بازار قرار دارد، اما به‌شخصه چنین سیگنالی را مشاهده نکردم.

وی تصریح کرد: برای ایجاد ترند نیاز به معامله روزانه ۱۰ هزار میلیارد تومان در بازار سهام‌ داریم.

خوانپایه تأکید کرد: بازار به‌هیچ‌عنوان دامنه نامتقارن مثبت ۶ منفی ۲ استقبال نکرد و به‌شدت به دنبال تغییر آن است.


بیشتر بخوانید:

شرط تعادل بورس در سال ۱۴۰۰

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

پیش‌بینی بازدهی ۴۰درصدی بورس در سال جاری

جذاب‌های نیمه اول از منظر بنیادی و تکنیکال
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

جذاب‌های نیمه اول از منظر بنیادی و تکنیکال

ارسال نظر