بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کاهش درآمد‌های فروش سیمان شاهرود در مقایسه با بهمن ماه؛

رشد نرخ‌های فروش "سرود " متوقف شد

رشد نرخ‌های فروش
نرخ فروش هر تن سیمان داخلی "سرود" بدون تغییر نسبت به بهمن ماه به ۲.۷۱ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۷۹۷۷

سیمان شاهرود+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، درشرایطی که شرکت سیمان شاهرود در عملکرد ۹ ماهه خود با اعلام سود خالصی ۱.۳۷۴ ریالی به ازای هر سهم، عملکرد مثبتی را روانه سامانه کدال نموده بود، عملکرد آخرین ماه سال ۱۳۹۹ این شرکت حاکی از کاهش درآمد‌های فروش در مقایسه با بهمن ماه و البته توقف رشد نرخ محصولات این شرکت می‌باشد.

عملکرد ماهانه

کاهش فروش ۲۷.۶۴۰ تنی انواع سیمان داخلی در اسفند ماه در مقایسه با ماه گذشته از جمله با اهمیت‌ترین عوامل کاهش درآمد‌های این شرکت در آخرین ماه سال ۱۳۹۹ می‌باشد.

همچنین نرخ فروش هر تن سیمان داخلی بدون تغییر نسبت به بهمن ماه به ۲.۷۱ میلیون ریال رسیده و این در حالیست که در دی ماه نرخ‌های فروش سیمان این شرکت در حدود ۲.۵۷ میلیون ریال بود.

جمع مقادیر تجمیعی فروش این شرکت تا پایان اسفند ماه در حدود ۱.۶۲۸.۰۰۰ تن بودهکه سهم عمده‌ی ۱.۳۸۸.۰۰۰ تنی سیمان داخلی نقش عمده‌ای از فروش را بر عهده دارد.

علی رغم این افزایش نرخ در ماه‌های انتهایی سال ۱۳۹۹، به نظر می‌رسد احتمال کاهش قیمت‌های دلار در صورت گشایش‌های سیاسی در ماه‌های آتی، تا حدود زیادی منجر به کاهش نرخ‌های فروش گردد که این موضوع از دغدغه‌های سهامداران این شرکت در سال آتی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

"سرود" ۱۷۰ تومان سود می‌دهد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به دنبال پیش بینی سود خالص این شرکت سیمانی؛

"سرود" ۱۷۰ تومان سود می‌دهد

دعوت به مجمع این سیمانی؛

"سرود" به مجمع می رود

ارسال نظر