بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
بانک ملت در اسفندماه ۶۵.۵۱۱ میلیارد ریال درآمد داشت؛

رشد ۶۵ درصدی درآمد‌های تسهیلات اعطایی "وبملت"

رشد ۶۵ درصدی درآمد‌های تسهیلات اعطایی
بیشترین میزان درآمدی که بانک ملت طی دوره یک‌ماهه اسفندماه ثبت کرده از بخش «تسهیلات ارزی» بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۵۲۴

بانک ملت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره را بالغ‌بر ۶۵ هزار و ۵۱۱ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان درآمد‌ها برابر با ۴۰۶ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال گزارش شده است.

سود پرداختی سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وبملت" در اسفندماه سال ۹۹ به میزان ۵۵ هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال گزارش شده و از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه ۹۹ نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۳۷ هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه وبلمت+بورس نیوز

میزان درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت در اسفندماه

تسیهلات اعطایی وبملت+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، "وبملت" در اسفندماه سال ۹۹ میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۱۰۷ درصد افزایش را تجربه کرده و درمقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد درآمد ۱۶۹ درصدی را به همراه داشته، همچنین از میزان درآمد‌های حاصل‌شده از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد افزایش را در پی داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که بانک ملت طی دوره یک‌ماهه اسفندماه ثبت کرده از بخش «تسهیلات ارزی» با ۳۰ هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال بوده و بخش بعدی نیز در اختیار «سایر تسهیلات» با ۲۱ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

کاهش ۶۷ درصدی سود انباشته "وبملت"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر