بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
آمارهای اسفندماه این شرکت بیمه‌ای بررسی شد؛

حق بیمه‌های صادره "دانا" ۴۱درصد بیش از متوسط ۱۱ماهه

حق بیمه‌های صادره
این شرکت از ابتدای سال تا کنون در رشته‌های بیمه‌ای ۵ گانه فعالیت داشته که بیشترین سهم از حق بیمه صادره به ترتیب برابر با «ثالث - اجباری با ۳۶درصد» و «درمان با ۳۱درصد» به ثبت شده است.
کد خبر : ۲۳۸۷۶۹

حق بیمه‌های صادره

به گزارش بورس‌نیوز، بیمه دانا در گزارش فعالیت ماهانه دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود حق بیمه صادره طی اسفند ماه ۱۳۹۹ را بالغ بر ۷،۸۵۸،۶۴۹ میلیون ریال اعلام کرد که ۴۰.۸۳ درصد یبشتر از از متوسط حق بیمه صادره طی ۱۱ ماهه گذشته بود.

برپایه این گزارش، نسبت "حق بیمه صادره" به "خسارت پرداختی" طی اسفند ۱۳۹۹ معادل ۲.۲۷ مرتبه بوده، درحالی‌که متوسط حق بیمه صادره به خسارت پرداختی طی ۱۱ ماه گذشته معادل ۱.۵۱ مرتبه بود و در نهایت متوسط شاخص مذکور طی ۱۲ ماه به ۱.۵۸ مرتبه رسیده است.

خسارت پرداختی طی اسفند ماه ۱۳۹۹ بالغ بر ۳،۴۶۵،۹۳۴ میلیون ریال بوده که ۵.۴۱ درصد کمتر از از متوسط خسارت پرداختی طی ۱۱ ماهه گذشته بوده است.

حق بیمه صادره از ابتدای سال تاکنون

حق بیمه‌های صادره

بر همین اساس باید اشاره داشت که این شرکت از ابتدای سال تا کنون در رشته‌های بیمه‌ای ۵ گانه فعالیت داشته که بیشترین سهم از حق بیمه صادره به ترتیب برابر با «ثالث - اجباری: ۳۶ درصد»، «درمان: ۳۱ درصد»، بدنه خودرو: ۸ درصد» و «سایر: ۲۵ درصد» ثبت شده است.

بیشترین سهم خسارت پرداختی از ابتدای سال

حق بیمه‌های صادره

از طرف دیگر با نگاهی بر آمار‌های منتشر این شرکت بیمه‌ای می‌توان دریافت که بیشترین سهم از خسارت پرداختی‌ها را بخش «ثالث-اجباری» به خود اختصاص داده است.

باید اشاره شود که بخش‌هایی نظیر «ثالث - اجباری: ۳۷ درصد»، «درمان: ۳۶ درصد»، «آتش سوزی: ۷ درصد» و «سایر: ۲۰ درصد» نسبت سهم خسارت پرداختی‌ها در بیمه دانا تفکیک شده است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش ۴۲درصدی پرداخت خسارت "دانا"/ رشد ۳۶ درصدی حق بیمه صادره

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیمه دانا ۶.۶۳۲ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد؛

افزایش ۴۲درصدی پرداخت خسارت "دانا"/ رشد ۳۶ درصدی حق بیمه صادره

سرمایه شرکت به ۴.۰۰۰میلیارد ریال می‌رسد؛

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۶۷درصدی "دانا"

ارسال نظر