بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
مهر تایید حسابرس بر عملکرد چشمگیر این سیمان‌فروش؛

وقتی سهامداران به خرید "سرود" رغبت نشان دادند

وقتی سهامداران به خرید
رشد چشمگیر نرخ‌های فروش و همچنین استفاده شرکت از ظرفیت‌های فروش داخلی از جمله مهمترین دلایل رشد مطلوب درآمد‌های این شرکت در سال ۱۳۹۹ است.
کد خبر : ۲۳۹۰۰۱

خواندن ۲ دقیقه

شرکت سیمان شاهرود+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که به نظر می‌رسد با افت قیمت سهام شرکت سیمان شاهرود و سود خالص اعلامی ۲.۲۲۷ ریالی هر سهم در گزارش حسابرسی شده سال ۱۳۹۹، برخی از سرمایه‌گذاران در روز‌های گذشته رغبت بیشتری به خرید سهام این شرکت نشان می‌دهند، گزارش سه‌ماهه نخست سال مالی جاری روند سهام را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

شرکت سیمان شاهرود که در سال مالی ۱۳۹۸ موفق به تحقق سود خالص ۵۱۹ میلیارد ریالی شده بود، در عملکرد سال ۱۳۹۹ موفق به شناسایی سود خالصی بیش از ۱.۸۰۴ میلیارد ریال شده که این موضوع تعدیل مثبتی ۲۴۷ درصدی را برای سهامدارانش به ارمغان آورد.

گزارش 12ماهه سرود+بورس نیوز

از موارد قابل توجه صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت در سال ۱۳۹۹ می‌توان به افزایش چشمگیر در حدود ۲۵۹.۰۰۰ تنی حجم مقادیر فروش محصولات و همچنین ۷۶ درصدی جمع کل درآمد‌ها در مقایسه با سال مالی گذشته اشاره کرد.

انواع محصولات سرود+بورس نیوز

با وجود آنکه کاهش در حدود ۷۵.۰۰۰ تنی صادرات سیمان و کلینکر تولیدی این شرکت در سال گذشته با افزایش مقادیر و نرخ‌های فروش محصولات داخلی جبران شد، با این وجود نگاهی به نرخ‌های فروش صادراتی نشان می‌دهد که همچنان تقویت فروش صادراتی از اولویت‌های شرکت است.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود، رشد چشمگیر نرخ‌های فروش و همچنین استفاده شرکت از ظرفیت‌های فروش داخلی از جمله مهمترین دلایل رشد مطلوب درآمد‌های این شرکت در سال ۱۳۹۹ است.


  • بیشتر بخوانید:

رشد نرخ‌های فروش "سرود " متوقف شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد نرخ‌های فروش
کاهش درآمد‌های فروش سیمان شاهرود در مقایسه با بهمن ماه؛

رشد نرخ‌های فروش "سرود " متوقف شد

به دنبال پیش بینی سود خالص این شرکت سیمانی؛

"سرود" ۱۷۰ تومان سود می‌دهد

سود ۱۱۶ ریالی هر سهم
در دوره ۶ ماهه مالی بررسی شد؛

سود ۱۱۶ ریالی هر سهم "سیتا"

ارسال نظر