بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
این دوره از رویداد با رویکرد اسباب بازی های شناختی همراه است و به منظور آشنایی با اصول و مفاهیم پایه اسباب‌بازی‌های محرک و تقویت کننده قوای شناختی، کارگاه‌ها و دوره‌های ویژه برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۳۹۱۱۲

خواندن ۲دقیقه

ایده آزاد اسباب بازی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، این دوره از رویداد با رویکرد اسباب بازی های شناختی همراه است و به منظور آشنایی با اصول و مفاهیم پایه اسباب‌بازی‌های محرک و تقویت کننده قوای شناختی، کارگاه‌ها و دوره‌های ویژه برگزار می‌شود. برگزارکنندگان چهارمین رویداد ملی “ایده آزاد اسباب‌بازی” امیدوارند طراحان و ایده‌پردازان عرصه اسباب‌بازی بتوانند در یک تعامل سازنده، بستر رشد و پویایی صنعت اسباب‌بازی را در کشور فراهم آورند.

انتظار می‌رود از میان ایده‌های دریافتی، حداقل ۴۰ ایده به مرحله بعدی راه یافته و کمیته داوری متشکل از چهار داور تخصصی در حوزه‌های تعلیم و تربیت، روانشناسی، طراحی، گرافیک و تصویرسازی ایده‌های برتر را انتخاب خواهند کرد.

مهمترین عامل موفقیت هر ایده در این رویداد نزدیکی آن به بازار هدف از نظر سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و داشتن شاخص‌های فرهنگ ایرانی است.

به نقل از ستاد علوم شناختی، علاقه مندان به شرکت در این رویداد ملی می توانند تا اول اردیبهشت امسال با مراجعه به این وبگاه و مطالعه شرایط عمومی، نسبت به ثبت نام و بارگذاری ایده اولیه خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر