بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
سود سپرده‌های "ملل" زیر ذره‌بین رفت؛

کرونا و خدشه‌ای به درآمد‌های فروردین "وملل"

کرونا و خدشه‌ای به درآمد‌های فروردین
بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده "وملل" در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۲.۵۸۹ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۳۹۲۶۵

اعتباری ملل+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مؤسسه اعتباری ملل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۲.۳۵۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده و طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ میزان سرمایه ثبت‌شده خود را ۱۰ هزار میلیارد ریال ارائه کرده، همچنین میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این شرکت بالغ‌بر ۳.۳۳۷ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه وملل+بورس نیوز

درآمد تسهیلات اعطایی "وملل" در فروردین‌ماه

درآمدهای تسهیلات اعطایی وملل+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان درآمدی که اعتباری ملل در فروردین‌ماه از تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد کاهش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش نزدیک به ۱۰ درصد را شاهد بوده است؛ البته شرایط کرونایی که این‌روزها مجموع اقتصاد را درگیر کرده، یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش فعالیت‌های بانکی در مجموع بانک‌هاست.

بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده "وملل" در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۲.۵۸۹ میلیارد ریال بوده و تسهیلات وصولی طی دوره نیز بالغ‌بر ۱۲.۴۷۷ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

مقدار پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وملل"

سود سپرده سرمایه گذاری وملل+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار سود پرداختی بابت سپرده‌های سرمایه‌گذاری اعتباری ملل در ابتدای سال مالی نسبت به ماه گذشته با کاهش ۴۲ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۵ درصد افزایش پرداختی را به ثبت رسانده است.

بیشترین میزان پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت دو‌ساله» با ۱.۶۶۸ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۵۹ درصد کاهش پرداختی را به همراه داشته، همچنین میزان سپرده‌های تسویه شده طی دوره فروردین‌ماه برابر با ۳۴۸.۸۳۲ میلیارد ریال گزارش‌شده است.


  • بیشتر بخوانید:

کاهش ۲۰ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی "وملل"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با نقل و انتقال دارایی های این موسسه اعتباری؛

"وملل" دو قطعه زمین تملیکی را فروخت

ذره‌بینی بر پرداختی‌های "وملل" برای سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری‌ها؛

کاهش ۲۰ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی "وملل"

سپرده‌های تسویه شده ۳۳درصد افزایش داشت؛

افزایش درآمد ۱۲درصدی "وملل"

ارسال نظر