بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
کد خبر : ۲۳۹۳۸۵

استارت آپ آلمان یکی از گزینه‌های برتر در جهان

راه اندازی استارت آپ آلمان با توجه به قدرت اقتصادی و توسعه آن یکی از گزینه‌های برتر در جهان است. دولت آلمان از استارت آپ ها همچنین از استارت آپ‌های آلمان حمایت می‌کند و قوانین این کشور در راستای تشویق سرمایه گذاران و کارآفرینان است. امروز آلمان میزبان هزاران استارت آپ است که برخی از آن‌ها در طی چند سال به درآمد میلیون $ (دلاری) می‌رسند.

پاویون منتور‌ها و مشاوران یکی از بخش‌های اصلی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

پاویون منتور‌ها و مشاوران یکی از بخش‌های اصلی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ بوده که با هدف برگزاری جلسات منتورشیپ و مشاوره با منتور‌های مطرح زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، برای شرکت کنندگان نمایشگاه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

افتتاح نخستین فروشگاه اینترنتی محصولات دریایی در کیش

فروشگاه اینترنتی «ماهی جزیره» که دفتر آن در جزیره کیش واقع شده، با هدف تهیه و توزیع محصولات غذایی دریایی سالم و بهداشتی، به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی محصولاتی دریایی در جزیره کیش، راه اندازی شده است تا سهولت دسترسی به این مواد غذایی فراهم شود و در عین حال خریداران بتوانند از یک فروشگاه قابل اطمینان نسبت به سفارش محصولات دریایی مورد نیاز خود اقدام کنند.

راه‌اندازی رایمون با بیس انیمیشن

راه اندازی رایمون با بیس انیمیشن شروع شده‌ است. محتوا چیزی بود که اغلب کسب و کار‌ها به آن احتیاج داشتند و مجموعه‌های مختلفی نیز خدمات تولید محتوا را ارائه می‌دادند.

ورود هوآوی به تولید خودروهای الکتریکی هوشمند

شرکت هواوی اخیراً عرضه خودروی هوشمند SERES SF۵ را در فروشگاه‌های اختصاصی خود در چین آغاز کرده است. این خودرو تحت اکوسیستم ارتباطی ۱+۸+N هواوی بوده و سیستم‌های الکتریکی و هوشمند آن به صورت کامل توسط متخصصان هواوی طراحی شده است. خودروی برقی SERES SF۵ سرآغازی برای ورود رسمی هواوی به تجارت خودرو است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر