بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با بورس نیوز:

دولت پای امضای خود در "بورس" نایستاد

دولت پای امضای خود در
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید توضیح دهد پولی که از بورس خارج شده در کجا سرمایه گذاری شده است از این رو باید یک تحقیق و تفحصی صورت بگیرد و برای اینکه پاسخ اغنایی داده شود دستگاه قضا باید ورود کند که این اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر : ۲۳۹۳۹۷

قوه قضائیه به

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره اقدامات مجلس و کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بورس اظهار کرد: مجلس برنامه ریزی‌ها را انجام داده و نمی‌تواند دخالت کند، دولت تعهد داده و باید تعهدات در قبال بورس را انجام بدهد تا مردمی که به صورت خرد وارد این بازار شدند پاسخ اغنایی بشنوند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: زمانی که دولت اعلام می‌کند زیرساخت‌ها درست است و ما متعهد هستیم اکنون باید پاسخگوی سهامداران باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان با حضور در کمیسیون وعده می‌دهد که اجازه نمی‌دهیم شاخص دچار ریزش شود، اما شاهد هستیم که این اتفاق افتاده است، بیان کرد: جمع کردن سهامداران از مقابل سازمان بورس به این راحتی نیست، مردم حق دارند سرمایه آن‌ها به یک سوم تقلیل پیدا کرده است امیدواریم با جلساتی که حدود ۱۰ روز پیش سران قوا داشتند وضعیت بهتر شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مردم در تصمیم گیری برای خروج تعجیل نکنند و تحمل داشته باشند خاطرنشان کرد: با گذشت زمان وضعیت بورس بهتر خواهد شد، به نظر می‌رسد تا شهریور ماه شرایط خوب خواهد شد.

وی تصریح کرد: چندین ماه قبل بنده درباره بورس هشدار دادم و اعلام کردم مردم بورس را ترک کنند و یا وارد آن نشوند، اما یکسری واکنش نشان دادند.

موسوی افزود: ما مدافع حق و حقوق مردم هستیم و اقدامات دولت در این باره را تایید نمی‌کنیم و باید به تعهدی که داده پایبند باشد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس در هنگام حضور در کمیسیون اقتصادی توضیحات لازم را می‌دهند، اما در عمل شاهد هستیم اتفاقی نمی‌افتد.

وی بیان کرد: دولت باید توضیح دهد پولی که از بورس خارج شده در کجا سرمایه گذاری شده است از این رو باید یک تحقیق و تفحصی صورت بگیرد و برای اینکه پاسخ اغنایی داده شود دستگاه قضا باید ورود کند که این اتفاق خواهد افتاد.


بیشتر بخوانید:

مسئولیت دعوت به "بورس" را بپذیرید

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سیاست‌های غیر منتظره منجر به بی‌ثباتی بازار سهام شد
نامه‌ای دیگر از فعالان "بازار سرمایه" به مقصد برج میرداماد؛

سیاست‌های غیر منتظره منجر به بی‌ثباتی بازار سهام شد

سهامداران حقیقی سرمایه بورس هستند
عضو ناظر شورای عالی بورس:

سهامداران حقیقی سرمایه بورس هستند

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

مسئولیت دعوت به "بورس" را بپذیرید

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
به نظر می‌رسد تا شهریور ماه شرایط خوب خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
یعنی هیچی نخود سیاه من بدو و اهو بدو بعد میگن بورس سیاسی نیست نه اینکه این همه پول گم شده تا حالا پیدا شده حالا وقت تلف کنن و برن دنبال پول های بورس ان هم قانونی است و هیچ کاری از دست کسی بر نمی یاد یا بیسوادین یا وقت تلف کن یکی اول باید شما بیسواد ها اگاه کنه که بورس چی هست و دارین وقت اقتصاد و شعار سال میگیرن گر چه همش بهانس شما چه به درد دل سهام داران شما فکر تسویه حساب سیاسی با دولت هستین سهام داران هم بازی این داستان های خودتون نکنید بابا قدیمی شده کسی تو این مملکت فی سبیل الله موش نمی گیره شما بدترین یکی بد تر از دیگری فقط میگن پولها کجاس چرا تو جیب ما نیست و از ما بهترونه
گنیا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
جهت خرید خانه در ترکیه وجزیره جهت استراحت بعد ازاین چند ماه باقی مانده از صدارت اعظمی ،،،!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
یعنی شما دنبال پول های گمشده هستین ؟ انقدر پول های گمشده زیاده که بالای 10میلیون پرونده میشه اینکه کدومشون انتخاب کنید مهمه تازه بورس که قانونی ایست وای بحال غیر قانونی ها ش خخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
تماما ........... شکایت از اداره بورس به رئیس ......... بردن درست است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
همین یکی رو کم داشتیم تو بورس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
سلام، خداشاهده من به عنوانِ یک سهامدار، که الآن 70 درصد در ضرر هستم، تو قیامت، از کسانیکه مردم رو به بورس دعوت کردن و از پشت به این مردم بدبخت بیچاره، خنجر زدن، به خدا شکایت میکنم، شما چه دشمنی با این مردم داشتید، مردمی که از فشار گرانی و تورم و نگرانی از بی ارزش شدنِ پولشان، به بورس پناه آوردن، خداشاهده پولِ مردم خوردن نداره، بعد از کمک به معیشتِ مردم دم میزنن، خدا لعنتشان کنه، آیا فقط پولِ مردم خوردن داره، حالا چرا مُردید، چرا نمیتونید حدآقل 10 درصد از پولی که، در بورس از مردم دزدیدید، عوضش پول به بورس تزریق کنید،
من تنها پس اندازی که داشتم، با اعتماد به حرفِ شما به بورس آوردم، اگر شما کمی وجدان داشتید، باید از شرم میمردین .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
ربیعی آخ. ربیعی آخ ربیبعی تو هم جیره خوار روس هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
کدوم دولتی پای امضاها و قول و قرارها و وعده وعیدهاش وایستاده که این دولت دومیش باشه..... ول کنید بابا..... تیرماه سال 99 فاتحه بورس خونده شده.... هر چقدر زودتر از این بازار فرار کنید بیشتر سود کردید. فروش همه ی سهامها در اولین فرصت. والسلام....