بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
آیا بیت‌کوین رایگان وجود دارد؟
ممکن است امروزه نام بیت‌کوین را زیاد شنیده باشید و در ذهن تان سوالی به عنوان آیا بیت‌کوین رایگان وجود دارد شکل گرفته باشد.
کد خبر : ۲۳۹۷۴۵

خواندن ۲ دقیقه

بیت‌کوین رایگان +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، ممکن است امروزه نام بیت‌کوین را زیاد شنیده باشید و در ذهن تان سوالی به عنوان آیا بیت‌کوین رایگان وجود دارد شکل گرفته باشد. اگر می‌خواهید که برای این سوال پاسخی بیابید در ادامه همراه ما باشید که به خرید و فروش بیت کوین، عملکرد آن و بیت‌کوین رایگان بپردازیم.

از نمونه ارز‌های دیجیتال، بیت‌کوین بوده که امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و بسیاری از افراد به خرید و فروش بیت‌کوین مشغول هستند. همانطور که می‌دانید امروزه پیشرفت تکنولوژی به مراتب باعث آسان‌تر شدن کار‌ها و افزایش سرعت آن‌ها شده است.

لازم است بدانید که حتی در تجارت‌های بین المللی خرید و فروش بیت‌کوین به اندازه ارز‌های فیزیکی از ارزش بالایی برخوردار است.

باید گفت که در ابتدا به وسیله گروهی ناشناس در چین، بیت‌کوین در قالب نرم افزاری دارای متن و کد برنامه نویسی شد. در اوایل بیت‌کوین در لاتاری‌ها و بازی‌های مختلف کاربرد داشت، اما بعد‌ها که هویت آن مشخص شد در معاملات رسمی هم مورد استفاده قرار گرفت.

با کمک رمزنگاری‌های کامپیوتر بیت‌کوین رایگان استخراج خواهد شد. توجه داشته باشید بیت‌کوین به هیچ موسسه یا بانک تعلق ندارد و همین مسئله موجب می‌شود که هیج قدرتی قادر نباشد در آن دخالت کند. امروزه در سراسر دنیا خرید و فروش بیت‌کوین در حال انجام است.

در واقع در این زمینه فعالیت‌های روشن انجام می‌گیرد که به وسیله کامپیوتر قابل بررسی می‌باشد. همه‌ی تراکنش‌هایی که به وسیله بیت‌کوین انجام می‌پذیرد در یک دفتر حساب گسترده‌ای که بلاک چین نام دارد همواره ذخیره خواهد شد.

دریافت بیت‌کوین رایگان، رویا یا واقعیت؟

بسیاری از افراد مشتاق هستند که بتوانند از آن کسب درآمد داشته باشند و به خرید و فروش بیت‌کوین بپردازند. چه بسا که برخی تمایل دارند بیت‌کوین رایگان به دست آورده و از درآمد دلاری برخوردار باشند.

اما مشکلی که وجود دارد این است که برخی افراد بدون اینکه هیچ اطلاعی راجب ماهیت رمز ارز‌ها و شیوه استخراج آن‌ها را داشته باشند می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان بدون اینکه هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند مقداری ارز دیجیتال داشته باشند.

دریافت بیت کوین رایگان+بورس نیوز

از طرفی دیگر چند وقتی است که وب سایت‌ها و نرم افزار‌های گوناگونی تحت عنوان بیت‌کوین رایگان به وجود آمده اند. معمولاً در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام به وسیله کاربران ناآگاه به شکل فرد به فرد معرفی می‌شوند.

به خاطر همین موضوع وب سایت صرافی ارزینجا قصد دارد تا با شفاف سازی این مسئله پاسخ روشنی برای سوالات ذهن شما نظیر این که بیت‌کوین رایگان واقعیت دارد یا خیر؟ ارائه دهد و مقاله‌ای جامع برای تان فراهم کند، پس در ادامه همراه ما باشید.

برای پاسخ به سوالات بالا باید بگوییم که در وب سایت‌های مختلف از چه شیوه‌هایی استفاده می‌شود، زیرا برخی روش‌هایی که آنان برای اینکه مخاطب را جذب کنند ارائه می‌دهند از معایب بسیاری برخوردار است و فقط روش‌های کمی هستند که فاقد ایراد ساختاری هستند.

شما قادر خواهید بود توسط برنامه‌های خاص یا سایت‌هایی به دریافت بیت‌کوین رایگان اقدام کنید، اما این مقدار به اندازه کم بوده که عملاً جهت داشتن یک بیت‌کوین باید چندین میلیون سال وقت بگذارید در نهایت مشخص است که این کار ارزشش را ندارد.

دریافت بیت کوین+بورس نیوز

سایت‌های مختلفی از راه نمایش تبلیغات قرعه کشی یا انجام یک فعالیت خاص مقداری ساتوشی به شما خواهند داد. اما همانگونه که در بالا ذکر شد این مقدار بسیار پایین است البته اگر درگیر سودجویی برنامه یا سایت‌های اسکم که کلاهبرداری هستند نشوید.

شما با استفاده از خدمات اپلیکیشن و وب سایت صرافی ارزینجا قادر خواهید بود به خرید و فروش بیت‌کوین در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه نگرانی کیف پول بیت‌کوین خود را شارژ کنید.

روش‌های به کار رفته در اغلب وب سایت‌ها

از نمونه روش‌هایی که در وب سایت‌های مختلف جهت بیت‌کوین رایگان استفاده می‌شود شامل
سیستم تبلیغات کلیکی
سیستم‌های هرمی و شبه هرمی
بد افزار
باج افزار

تبلیغات کلیکی جهت دریافت بیت‌کوین رایگان

از نمونه به روز رسانی شده روش‌های قدیمی جهت سوء استفاده کردن افراد کم توان جامعه سیستم تبلیغات کلیکی می‌باشد که به جای استفاده از ارز‌های فیات، از ارز‌های دیجیتال بهره می‌گیرند.
به این صورت است که یک لینک برای بازدید یک سایت خاص به یکایک کاربران ارائه می‌شود و این کاربر فقط هنگامی می‌تواند درآمد کسب کند که در سرتاسر اینترنت این لینک را پخش کرده و دیگر کاربران با کلیک روی آن به سایت مورد نظر وارد شوند.

تبلیغات +بورس نیوز

به ازای این که هر کاربر از طریق آن لینک وارد سایت شود مقدار بسیار اندک و ناچیزی در اختیار آن فرد قرار خواهد گرفت. همانطور که می‌دانید میزان فعالیتی که این شخص جهت تبلیغات صرف میکند به هیچ عنوان با میزان کلیک‌های صورت گرفته متناسب نخواهد بود.
باید گفت که شاید تنها ۱۰ درصد از بینندگان بر روی لینک مورد نظر کلیک کنند در نتیجه این عمل با توجه به حجم اینترنت مدت زمانی که صرف می‌شود به صرفه نخواهد بود و شغلی با بازدهی ۱۰ درصدی محسوب می‌شود.
سیستم‌های هرمی و شبه هرمی
توجه داشته باشید با این وجود که ساختار ارز‌های دیجیتال به هیچ وجه شکل هرمی مورد طراحی قرار نگرفته است، اما باز هم می‌تواند مثل همه‌ پول‌های رایج دیگر به دست عده‌ای سودجو در شبکه‌های هرمی مورد استفاده قرار گیرد.

بیت‌کوین رایگان+بورس نیوز

در شبکه‌های هرمی درآمد افراد به این صورت است که بستگی به معرفی افراد مشخصی که در آن سیستم ثبت نام کرده و همواره فعال باشند دارد. به عنوان مثال ممکن است که شما ده نفر را به این سیستم وارد کنید و فقط یک نفر از آنان فعالیتی مطلوب داشته باشند.

اگر شما هم به صورت عمیق و منطقی به بررسی این سیستم‌های هرمی و شبه هرمی بپردازید به این نتیجه خواهید رسید زمانی را که شما جهت تبلیغ آن‌ها صرف می‌کنید و هم چنین مقدار زمانی را که جهت پیگیری زیر مجموعه‌ها به کار می‌گیرید آنقدر زیاد است که به هیچ عنوان به صرفه نخواهد بود.

بد افزار‌ها

معمولاً اکثر بدافزار‌ها به صورتی عملکرد دارند که در ظاهر میزان زیادی از نرم افزار‌های کاربردی و بسیار مفید را با همه‌ی امکانات شان به شما ارائه می‌دهند، اما بعد از این که این نرم افزار‌ها روی سیستم شما نصب می‌شود نرم افزار‌های ویژه‌ای برای ماینینگ ارز‌های دیجیتال هم نصب خواهد شد و به کیف پول مخصوص گسترش بد افزار وصل می‌شود.

شاید شما گمان کنید که از یک نرم افزار و یا یک بازی بی خطر استفاده کرده اید، اما در واقع باید گفت که CPU و GPU سیستم شما در اختیار سودجویی شخصی دیگر قرار گرفته شده است و هم چنین سیستم شما به استخراج ارز دیجیتال مشغول خواهد شد.

بدافزارها+بورس نیوز

برای اینکه متوجه شوید سیستم کامپیوتری شما مورد حمله بدافزار‌ها واقع شده است چندان کار سختی نمی‌باشد تنها کافی است به قسمت task manager سیستم خود رفته و با بررسی کردن میزان پروسس سی پی یو و کارت گرافیک، به آسانی خواهید فهمید چه نوع نرم افزار‌هایی تعامل بیشتری را با نتورک دارند.

باج افزار‌ها

نرم افزار‌هایی با عنوان باج افزار‌ها وجود دارند که در یک تاریخ و زمان خاصی به شکل خودکار همه اطلاعات موجود در هارد ذخیره سازی سیستم را رمزگذاری می‌کنند.

سپس در زمان معین شده از آن کاربرانی که به وسیله این باج افزار‌ها مورد سودجویی واقع شده اند مقداری مشخص ارز دیجیتال از جمله بیت‌کوین تقاضا می‌شود تا در نهایت روش رمزنگاری اطلاعات برای ایشان ارائه شود.

در این هنگام کاربران به دو بخش تقسیم خواهد شد گروهی از آنان فاقد اطلاعات مهم بر روی سیستم شان هستند و به آسانی هارد کامپیوتر خود را فرمت کرده و از دست این باج افزار‌ها رهایی می‌یابند.

اما گروهی دیگر که بسیار رایج است افرادی با اطلاعات بسیار مهم در سیستم عامل خود نظیر شرکت‌های بین المللی می‌باشند که مورد سودجویی قرار گرفته اند در این هنگام کاربران ناگزیرند با پرداخت ارز دیجیتال که از سوی آنان درخواست شده است، قادر باشند اطلاعات خود را باز گیرند.

جالب است بدانید که این فرآیند رمز نگاری بر روی هارد شما فعالیت بسیاری به همراه دارد با این حال نرم افزار‌هایی که به شما می‌گویند به شکل قطره‌ای به شما بیت‌کوین رایگان خواهند داد کم نیستند.

امروزه صرافی‌های آنلاین بسیاری نظیر صرافی ارزینجا وجود دارند که با به وجود آوردن امکان خرید و فروش ارز‌های دیجیتالی نظیر بیت‌کوین این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند که بعد از ثبت نام نهایی از این امکانات بهره‌مند شوند.

سخن آخر

همانطور که در بالا گفته شد از روش‌های ذکر شده قادر خواهید بود درآمد کسب کنید. اما اگر شما بخواهید از این سایت‌ها استفاده کنید لازم است که هر ساعت یکبار کپچا وارد کنید.

در نتیجه اگر بخواهید که روزانه ۱۰ بار این عمل را تکرار کنید لازم است که ۱۰ ساعت زمان در روز صرف کنید. پس کاملاً روشن است که اگر همین زمان و انرژی را روی کار دیگری بگذارید درآمد بسیار بیشتری از این کسب خواهید کرد.

شما با استفاده از خدمات اپلیکیشن و وب سایت صرافی ارزینجا که از اعتبار بالایی برخوردار است می‌توانید عملیات مربوط به ارز‌های دیجیتال را انجام دهید.


  • بیشتر بخوانید:

پیش‌‌بینی جذاب از آینده بازار رمزارز

اشتراک گذاری :
ارسال نظر