بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
کد خبر : ۲۳۹۸۶۳

برترین استارتاپ‌های حوزه سلامت دیجیتال

دایره‌ سلامت دیجیتال شامل دسته‌هایی مانند سلامت همراه، فناوری اطلاعات سلامت، دستگاه‌های پوشیدنی، سلامت و درمان از راه دور و همچنین سلامت و درمان از راه دور می‌شود.

از نرم افزار‌های موبایلی سلامت و نرم افزار‌هایی که تصمیمات درمانی پزشکان را تسهیل می‌کنند تا هوش مصنوعی تا یادگیری ماشین، فناوری دیجیتال یک انقلاب در حوزه سلامت رقم زده است.

نخستین رویداد هکاتون صنایع معدنی در ۲۷ اردیبهشت ماه

در راستای تحول دیجیتال در صنایع معدنی کشور و با هدف به کارگیری نوآوری‌ها در این صنعت، نخستین رویداد هکاتون صنایع معدنی برگزار می‌شود. این رویداد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی و با همکاری مرکز نوآوری توسعه اقتصاد دیجیتال ۲۷ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

نبود سازوکار بیمه‌ای برای تضمین کیفیت محصولات دانش‌بنیان

دبیر کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان گفت: نبود سازوکار بیمه‌ای مناسب برای تضمین کیفیت محصولات دانش بنیان یکی از چالش‌های همیشگی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های اخیر بوده است که امیدواریم با توسعه بیمه‌نامه‌هایی ازجمله بیمه نامه مسئولیت کالا و امضای تفاهم‌نامه‌های این‌چنینی شاهد توسعه بیمه نامه‌های مسئولیت کالا و به‌تبع آن رشد شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم.

دعوت به همکاری "داتین" از متخصصان نرم‌افزار از تمام ایران

داتین یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکار‌های کامل و جامع بانکی و بیمه‌ای است که تامین سامانه‌های نرم‌افزاری بانک‌های پاسارگاد، سپه، قرض‌الحسنه رسالت، گردشگری و توسعه تعاون و بیمه‌های پاسارگاد، کوثر باران و حکمت را بر عهده دارد.

استارت آپ بلاروس

استعداد عالی فناوری، زیرساخت‌های فنی و فیزیکی مطلوب، سازگاری فرهنگی، نرخ مناسب توسعه دهنده‌ها از ویژگی‌های استارت آپ بلاروس است.

استارت‌آپ‌ها با ۸ چالش اساسی مواجه هستند

یک فعال حوزه استارت‌آپ گفت: استارت‌آپ‌ها با ۸ چالش اساسی مواجه هستند که در استان اردبیل مهم‌ترین مانع استارتاپ‌ها ورود بخش دولت در امورات اجرایی اعم از رویداد‌ها و دوره‌های شتاب‌دهی است.

طرح‌ها در برنامه "نانو مچ" تجاری سازی می‌شوند

مدیر برنامه نانو مچ ستاد توسعه فناوری نانو، این برنامه را شتابدهنده تخصصی در حوزه نانو و بازوی حمایتی ستاد نانو از تیم‌های فناور توصیف کرد و گفت: تیم‌هایی که بتوانند با بخش صنعتی قرارداد منعقد کنند و محصول خود را تجاری سازی کنند، به عنوان تیم‌های برتر این برنامه معرفی می‌شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر