بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
ریزش شاخص و مدیران پرمدعا/ آیا شاخص به یک میلیون ۵۰هزار واحد عقب‌نشینی می‌کند!
در حالی بورس روز‌های بغرنج و عجیبی را پشت سر می‌گذارد که اگر رئیس و مدیر را بالا سر خود نمی‌دید شاید اوضاع به مراتب بهتری داشت.
کد خبر : ۲۳۹۹۲۲

ریزش شاخص و مدیران پرمدعا

به گزارش بورس نیوز، امروز نیز بازار طبق روال معمول به روند ریزشی خود ادامه داد و شاخص در آستانه سقوط به کانال یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحدی است تا فعالان بازار بیش از پیش از این بازار ناامید شوند.

اوج این همه بی تدبیری و بی کفایتی از مدیریت سازمان بورس در سرو سامان دادن بازار سرمایه شاهکار است، به راستی آیا وضع بازار بدون داشتن رئیس و مدیر بدتر از شرایط فعلی بود که اکنون با داشتن این همه مدیر که جز حرف درمانی و وعده دادن هنر دیگری ندارند.

به سادگی هر چه تمام‌تر سطح حمایتی یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحدی فرو ریخت هر چند در طول میسر اُفت پیش رو حمایت‌های محدودی در سطوح تقریبی یک میلیون و ۱۶۷ هزار واحد و یکی میلیون و ۱۳۵ هزار واحد در پیش است، اما به مرور شاخص به یک میلیون و ۹۰ هزار و یک میلیون و ۵۰ هزار واحد اُفت خواهد کرد و این در شرایطی است که  صفوف فروش سنگین نیستند.

اندیکاتور‌های پیشرو از جمله Rsi در کلیت بازار و در سهام مورد توجه بازار در سطوح تقریبی ۳۰ و احد و در بیشتر موارد در محدوده ۲۰ تا ۲۲ واحد است که نشاندهنده اوج هیجان فروش و در کف بودن قیمت‌ها در بخش مهمی از بازار است.

بورس روز‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارد بدون کوچکترین حمایتی و در این بازار آشفته هنوز سهامدارانی هستند در پایین‌ترین قیمت ممکن در صف فروش نشسته اند و برخی دیگر نیز به امید فرصت مناسب از خرید خودداری می‌کنند و در چنین وضعیتی که بازار در آن گرفتار شده نباید انتظار تغییر روال در آن بود.


بیشتر بخوانید:

یک درصدی که هر روز آب می رود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲ نگرانی بی‌مورد فعالان
کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

۲ نگرانی بی‌مورد فعالان "بورس"

فرمول بازگشت تعادل به بازار
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

فرمول بازگشت تعادل به بازار

ارسال نظر