بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
عملکرد بانک اقتصاد نوین در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰؛

تداوم سیر صعودی درآمدهای "ونوین"

تداوم سیر صعودی درآمدهای
بیشترین میزان درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در ابتدای سال مالی به ثبت رسانده از بخش‌های «سایر تسهیلات» و «مشارکت مدنی» بوده است.
کد خبر : ۲۳۹۹۸۱

بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک ماهه را برابر با ۱۳.۳۵۷ میلیارد ریال اعلام کرده و مقدار پرداختی بابت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را نیز در فروردین‌ماه مبلغی بالغ‌بر ۱۱.۸۶۵ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را ۳۰.۴۲۵ میلیارد ریال ارائه کرده است.

عملکرد ماهانه ونوین+بورس نیوز

مقدار درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

درامد تسهیلات اعطایی ونوین+ب.رس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمدی که بانک اقتصاد نوین طی دوره ماهانه منتهی به فروردین‌ماه از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته با رشد ۲ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۳۸ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده، همچنین "ونوین" در فروردین‌ماه مقدار تسهیلات وصولی طی دوره را برابر با ۱۲۸.۸۴۲ میلیارد ریال گزارش کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۸۱ درصد افزایش وصولی را داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در ابتدای سال مالی به ثبت رسانده از بخش‌های «سایر تسهیلات» و «مشارکت مدنی» به ترتیب با مبالغ ۳.۵۹۸ میلیارد ریال و ۱.۵۴۸ میلیارد ریال بوده است.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

سود سپرده سرمایه گذاری ونوین+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک اقتصاد نوین در فروردین‌ماه نسبت به ماه گذشته با افزایش ۲۱ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۱۴ درصدی را به ثبت رسانده، همچنین بانک اقتصاد نوین در فروردین‌ماه میزان تسویه سپرده‌ها طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۱.۰۱۰.۳۱۴ میلیارد ریال اعلام کرده است.

بیشترین میزان پرداختی بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ابتدای سال مالی در اختیار «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۴.۴۲۷ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید:

افزایش درآمد ۱۳۸ درصدی "ونوین"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر