بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان در دانشگاه اصفهان
مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از برگزاری رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان در دانشگاه اصفهان خبر داد.
کد خبر : ۲۴۰۱۸۱

خواندن ۲ دقیقه

رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، جواد راستی، مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه اصفهان با همکاری مرکز نوآوری صنایع سرگرمی این دانشگاه و حمایت وزارت کشور و دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان را ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

وی هدف اصلی این رویداد را تسهیل‌گری، در زمینه‌های محور‌های ارتقاء سطح سلامت روان، روانشناسی مثبت، خودمراقبتی و تاب‌آوری اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان می‌توانند در کنار منتور‌ها و مشاورین با تجربه حوزه کسب‌وکار و روانشناسی و مشاوره، ایده خود را مطرح و در نهایت بتوانند کسب و کار خود را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان، این برنامه را یک رویداد نوین در یک حوزه دیرین دانست و افزود: این رویداد با هدف کشف ایده‌های جدید، شبکه سازی با افراد مختلف، بهره‌مندی از مشاوره منتورها، آشنایی با نحوه تیم سازی و یادگیری راه‌اندازی کسب و کار همراه با جوایز نقدی و حمایتی به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این رویداد، علاقه‌مندان ۵۴ ساعت تجربه کارآفرینی کسب خواهند کرد.

به گفته راستی، استفاده از علم روانشناسی در زمینه تبلیغات، طراحی بازی‌های شناختی، آینده‌سازی و آینده‌پژوهی، موجب رونق و شکوفایی هر چه بهتر در این زمینه خواهد شد.

زمان برگزاری این رویداد، ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و به صورت آنلاین خواهد بود و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت www.psystartup.ir به صورت آنلاین اقدام به ثبت نام و شرکت در این رویداد کنند.


  • بیشتر بخوانید:

استارت آپ موناکو

اشتراک گذاری :
ارسال نظر