بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
استارت‌آپ انگلستان
استارت آپ انگلستان با داشتن رتبه ۲ در جهان جزو برترین شناخته می‌شود. انگلیس با داشتن مراکز مهم کارآفرینی عملکرد خوبی به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۰۲۶۵

خواندن ۲ دقیقه

استارت آپ انگلستان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، استارت‌آپ انگلستان با داشتن رتبه ۲ در جهان جزو برترین شناخته می‌شود. انگلیس با داشتن مراکز مهم کارآفرینی عملکرد خوبی به خود اختصاص داده. انگلستان بیش از ۴۰۰۰ استارت آپ دارد که بسیاری از آن‌ها در سطح جهانی شناخته شده هستند. استارت آپ انگلستان در رتبه اول قاره اروپا قرار دارد و مکانی ایده آل برای کارآفرینان و نوآوران به حساب می‌آید. چنانچه دارای یک ایده تجاری خلاقانه و با پتانسیل بالا برای رشد و توسعه دارید می‌توانید با استفاده از ویزای استارت آپ انگلستان اقامت این کشور را دریافت کنید و استارت آپ خود را ایجاد کنید. گروه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه درباره استارت‌آپ انگلستان بیشتر گفته اند.

بررسی استارت آپ انگلستان

کارآفرینی فناوری مورد علاقه دولت انگلستان است. از آنجا که دولت ائتلاف در سال ۲۰۱۰ با تأیید خود برای شهر فناوری در شرق لندن به فناوری علاقه‌مند شد و جریان مداوم سیاست‌های کارآفرینانه و سرمایه گذار پسند ادامه دارد. اعلامیه‌های دولت در زمینه‌هایی مانند:

سرمایه گذاری مرحله اولیه
تعهد به باز شدن داده‌ها
نرخ مالیات شرکت‌ها
و به طور کلی ساده سازی مالیات با حمایت نظارتی دوستانه تجارت از زمینه‌های نوین مالی و فناوری افزایش یافت.

همه این ابتکارات بر اساس مجموعه‌ای از برنامه‌های تشویقی مساعد از قبل ایجاد شده توسط دولت‌ها در هر دو طرف سیاست برای ایجاد یک فضای فوق العاده طرفدار تجارت از نظر عملی و معنوی است. به طور کامل، این طیف وسیع از سیاست‌ها و اقدامات دولت، انگلستان را برای کارآفرینان و سرمایه گذاران خصوصاً در مرحله اول جذاب می‌کند. در چند سال گذشته، انگلستان (و به ویژه لندن) به یک منطقه مهم در زمینه نوآوری در امور مالی تبدیل شده است. در طیف وسیعی از مناطق مختلف، شرکت‌های نوپا تشویق شده اند تا در این بخش فعالیت کنند. نمونه‌هایی مانند TransferWise در فارکس، Crowdcube و Seedrs در سرمایه گذاری عمومی و Zopa و Funding Circle در تامین مالی جمع بدهی‌ها تنها تعدادی از شرکت‌هایی هستند که با تشویق رویکرد خیرخواهانه تنظیم مقررات تجارت نوآورانه دنبال کرده اند.

در نمودار زیر رتبه انگلستان در عوامل مهم شروع یک تجارت و سرمایه گذاری را مشاهده می‌کند:

استارت آپ انگلستان

دلایل ایجاد استارت آپ انگلستان

رتبه انگلستان از نظر استارت آپ خود نشان دهنده همه چیز است. این کشور جز برترین‌ها از نظر استارت آپ قرار دارد. دولت همچنین چندین طرح با هدف تقویت رشد مشاغل معرفی کرده است، از جمله:

وام‌های استارت‌آپ
طرح تضمین مالی بنگاه‌های اقتصادی
صندوق سرمایه گذاری نوآوری انگلستان
ارائه ویزای استارت آپ

مشاوره و پشتیبانی از طریق طرح‌هایی نظیر Growth Accelerator و Mentorsme

روزگاری، راه اندازی استارت‌آپ فرآیندی پیچیده و پرهزینه بود. برای داشتن یک تجارت مناسب، شما به مکان‌های فیزیکی برای کار نیاز داشتید و طبیعتاً این شامل هزینه‌های اضافی است. با دانستن اینکه ممکن است تجارت شما در سال اول برای بدست آوردن سود دشوار باشد، از همان ابتدا برای سرمایه گذاری در شرکت خود مبلغ قابل توجهی پول نقد نیاز داشتید. اما این روز‌ها و با ظهور اینترنت می‌توان در مراحل مشخصی کار خود را شروع کرد. به جای افتتاح مکان در روز اول، می‌توانید با خرید و فروش آنلاین، با استفاده از رایانه در منزل خود شروع به کار کنید. با جهانی شدن سرمایه، نیروی کار و نوآوری، انگلیس به دروازه‌ای برای دستیابی به این فرصت‌ها تبدیل شده است به همان روشی که از مدت‌ها قبل دروازه‌ای برای تأمین مالی جهانی بوده است.

از جمله دلایل ایجاد استارت آپ انگلستان:

استارت آپ انگلستان

ویزای استارت آپ انگلستان

از سال ۲۰۱۹ دولت انگلستان جهت تشویق و جذب کارآفرینان خلاق، ویزای استارت آپ انگلستان را معرفی کرده است. این ویزای برای کارآفرینانی است که خواستار ایجاد استارت آپ و یک طرح تجاری نو و با پتانسیل بالا هستند. برای واجد شرایط شدن این ویزا شما باید:

متقاضیان ابتدا باید از یک سازمان مورد تأیید دولت تأیید شوند که تجارت آن‌ها نوآورانه، قابل اجرا و مقیاس پذیر است.
متقاضیان باید سطح خوبی از زبان انگلیسی را مسلط باشند.

متقاضی باید یک طرح تجاری داشته باشد که مطابق با نیاز‌های جدید یا موجود بازار کار در انگلستان باشد و یا دارای مزیت رقابتی باشد.

باید شواهدی از برنامه ریزی ساختاری و چشم انداز ایجاد شغل و همچنین امکان رشد به بازار‌های ملی نشان داده شود.
متقاضی باید جهت هزینه زندگی در انگلستان تمکن مالی داشته باشد.

متقاضی حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.
میزان سرمایه اولیه ۵۰۰۰۰£ الی ۲۰۰۰۰۰£ (پوند) داشته باشد.
در صورت تعداد بالای متقاضی، ویزا بر اساس امتیاز بندی اولویت بندی می‌شود.
یک موسسه آموزش عالی انگلستان شما را تایید کند.

استارت آپ لندن انگلستان

لندن گرچه به اندازه پایتخت‌های نوپای فناوری در ایالات متحده نیست، دارای یک سیستم زیست محیطی کارآفرینانه رو به رشد است که بازار اروپا را بزرگتر از آمستردام یا برلین رهبری می‌کند. این شهر از فرهنگ خلاقیت و نوآوری پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد مشاغل جدیدی متولد شده و شکوفا شوند و فرصت‌هایی را برای افراد ایجاد می‌کند تا به بازیگر‌ها و رهبران صنعت تبدیل شوند. لندن با یک رقابت شدید برای هدایت توسعه بین مناطق مختلف در شهر، انبوهی از فضا‌های همکاری، شتاب دهنده‌ها و یک فرهنگ سریع که ترکیبی از اوقات اجتماعی و فرصت‌های یادگیری و شبکه است چیز‌های زیادی برای ارائه راه اندازی استارت آپ را ارائه می‌کند.

لندن مرکز فناوری انگلستان

East Tech City معروف به شهر فناوری، یک مرکز فناوری است که در مرکز و شرق لندن واقع شده است. این بخش به طور گسترده‌ای قسمت شرق لندن و پارک المپیک Queen Elizabeth در استراتفورد، با موقعیت واقع در منطقه Shoreditch اشغال می‌کند. بعد از سانفرانسیسکو و شهر نیویورک، این سومین مرکز استارت آپ بزرگ فناوری در جهان است. مشاغل وب در ابتدا بدون هیچ گونه حمایت دولتی در خیابان اولد (در مرز لندن مرکزی و شرقی) توسعه یافت. این منطقه نسبتاً پایین تر، در شمال شهر لندن بوده است و از نظر تاریخی اجاره بسیار کمتری داشته است. شرکت‌ها پس از رکود اقتصادی ۲۰۰۸-۲۰۰۹ با اجاره بهای کم به منطقه تشویق شدند. شرکت‌های معماری زیادی در این منطقه وجود داشته اند که در حوالی سال ۲۰۰۹ تعطیل شدند و اجاره‌ها را بیشتر سرکوب کردند.

از قضا، منطقه اطراف خیابان اولد در ۲۰۰۸-۲۰۰۹ توسط کابل فیبر نوری ارائه نمی‌شد، اما تنها چند صد متر دورتر بود، جایی که اجاره‌ها در شهر لندن بسیار بالاتر بود، زیرساخت کابل فیبر نوری گسترده‌ای در حال برقراری بود. بعداً، با توسعه آن، حمایت و تشویق بیشتری، با هدف ایجاد مرکزی قابل مقایسه با سیلیکون، ولی در ایالات متحده از طرف دولت محلی و ملی صورت گرفت. سیسکو، فیس بوک، گوگل، اینتل و مکینزی از جمله شرکت‌هایی هستند که در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند. دانشگاه‌های زیر همچنین شرکای دانشگاهی در پروژه‌های مستقر در این مرکز هستند:

لندن سیتی
دانشگاه متروپولیتن لندن
کالج امپریال لندن
دانشگاه لاگبورو
و کالج دانشگاه لندن
شهر‌های برتر انگلستان برای کارآفرینی
علاوه بر لندن، شهر‌های دیگری در انگلستان هستند که به خصوص مرکز فناوری هستند و آماده استارت آپ هستند:

استارت آپ انگلستان

استارت آپ فناوری در انگلستان

بسیاری از استارت آپ‌های جدیدی که در انگلیس تاسیس می‌شوند مبتنی بر فناوری هستند یا حداقل تا حدودی به فناوری متکی هستند. در طی چند سال گذشته هزاران تجارت آنلاین جدید ایجاد شده است، زیرا تجارت الکترونیکی به یک صنعت چند میلیارد £ (پوندی) تبدیل شده است. تمام آنچه برای شروع تجارت آنلاین نیاز دارید کامپیوتر، اتصال اینترنت و وب سایت همراه با چیزی برای فروش به مشتریان است. با استفاده از اینترنت می‌توانید در هر گوشه دنیا با مشتری تماس بگیرید. طی چند سال گذشته سرمایه گذاری عظیمی در زمینه اتصال انگلیس انجام شده است.

شرکت‌هایی مانند BT و Virgin Media میلیارد‌ها دلار صرف آوردن باند پهن سریع به شهر‌های بزرگ کرده اند و بودجه دولت به این شبکه‌های نسل بعدی کمک می‌کند تا در حومه شهر گسترش پیدا کنند. به طور فزاینده، سرمایه گذاران و کارآفرینان بالقوه می‌توانند به سرعت بارگیری سریع دسترسی داشته و از طیف گسترده‌ای از خدمات آنلاین استفاده کنند. صرف نظر از موقعیت مکانی شما، امکان آنلاین شدن و شروع معاملات تجاری با افراد در سراسر جهان وجود دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر